تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11006
علیرضا زرین‌دستعلیرضا زرین دست معتقد است که جشنواره فیلم فجر انگیزه  فیلمسازان جوان را بالا می برد و رقابتی که در بین آنها بوجود می آید موجب می شود تا فیلم های بهتری بسازند.

به گزارش سینماسینما، علیرضا زرین دست در مورد روند برگزاری  جشنواره  امسال گفت: قضاوت درباره جشنواره هنوز زود است باید چند روز از جشنواره بگذرد تا بتوان در این مورد قضاوت کرد .

وی در ادامه افزود:  در سالهای اخیر مشکلات اقتصادی موجب شده فیلمنامه های خوبی نوشته نشود و اکثر آثار کپی و الگوبرداری از فیلم های غربی باشد و متاسفانه تعداد این نوع فیلم ها در سالهای اخیر زیاد شده که بسیار آزار دهنده است.

زرین دست درباره پیش بینی اش از فیلم های حاضر در جشنواره امسال و کیفیت آنها گفت: با توجه به فیلمسازانی که امسال در جشنواره حضور دارند پیش بینی می کنم چند فیلم دیدنی در میان فیلم های جشنواره حضور داشته باشد .

علیرضا زرین دست ادامه داد: جشنواره می تواند به فیلمسازان جوان  کمک کند و  به آنها انگیزه دهد تا با هم رقابت کنند و در سال های آینده فیلم های با کیفیتی بسازند. البته باید یادآوری کنم که در سال های اخیر فیلم های خوبی از  فیلمسازان جوان دیده ایم.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها