تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 47407

۵۷۴۴۶۳۹۷«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دلیل اشتباه معرفی کردن برنده تندیس بهترین فیلم را تمرکز زیادی برگزارکنندگان این جوایز بر سیاست دانست.

به گزارش سینماسینما، «گاردین» نوشت: «دونالد ترامپ» که پیش از این اعلام شده بود مراسم اسکار را تماشا نخواهد کرد، پس از یک روز بالاخره درباره این مراسم هنری اظهارنظر کرد.

رئیس جمهور جدید آمریکا که سیاست‌های او طی مراسم اسکار ۲۰۱۷ بارها مورد انتقاد قرار گرفت و سوژه شوخی‌های طعنه‌آمیز «جیمی کیمل» شد، معتقد است گاف برگزارکنندگان اسکار از «شکوه این مراسم کاسته است».

بامداد روز دوشنبه در مراسم هشتادونهمین دوره جوایز اسکار، «وارن بیتی» و «فی داناوی» که مسئول معرفی برنده اسکار بهترین فیلم بودند روی سن آمدند و فیلم «لالالند» را به عنوان برنده معرفی کردند.

اما لحظاتی بعد و زمانی که عوامل این فیلم روی سن آمدند و سخنرانی کردند، اعلام شد که اشتباهی رخ داده و «مهتاب» برنده اسکار بهترین فیلم است.

پس از این، کمپانی «پرایس واتر هاوس کوپرز» که برگزارکننده اصلی مراسم اسکار است، با انتشار بیانیه‌ای از سازندگان دو فیلم «مهتاب»، «لالا لند» و همچنین «وارن بیتی» و «فی داناوی» برای اشتباه پیش آمده عذرخواهی کرد.

در طول مراسم «جیمی کیمل» چندبار به «ترامپ» و فعال بودن او در توییتر اشاره کرد و حتی توییتی با این مضمون منتشر کرد: «هی دونالد ترامپ! بیداری؟». با این حال «ترامپ» در این‌باره توییتی پست نکرد و نظرات خود را در مصاحبه‌ای اختصاصی منتشر کرد.

او در این‌باره گفت: «به نظر من آن‌ها آن‌قدر روی سیاست تمرکز کرده بودند که سرانجام کارشان خوب از آب درنیامد. کمی غم‌انگیز بود. این اتفاق شکوه جوایز اسکار را کم کرد. به نظر مراسم باشکوهی نیامد. من به مراسم اسکار رفته‌ام. در این مراسم یک چیزی کم بود و بعد هم دست آخر این اتفاق غم‌انگیز افتاد.»

علت این گاف بزرگ، خطای انسانی در تحویل دادن پاکت نامه اشتباهی به «وارن بیتی» و «فی داناوی» اعلام شده است. «برایان کالینان» یکی از شرکای شرکت برگزارکننده این مراسم، از اولین مضنونین این خطا محسوب می‌شود.

«تیم رایان» مدیر شعبه آمریکای کمپانی «پرایس واتر هاوس کوپرز» در مصاحبه با «ورایتی» اعلام کرد: «کالینان» پاکت نامه‌ای اضافه برای جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن آماده کرده بود تا به «اما استون» بازیگر فیلم «لالالند» داده شود و همین باعث سردرگمی شد.»

«رایان» ادامه داد: «او احساس خیلی خیلی بدی دارد و بابت این اشتباه خیلی ناراحت است. این اشتباه من، اشتباه ما هم بود و ما خیلی حس بدی داریم. ما به وضوح خطا کردیم و وقتی این اشتباه رخ داد، تصحیح‌اش کردیم و مسئولیت‌اش را پذیرفتیم.»

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها