تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 84233

هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن در حالی تا حدود یک ماه دیگر آغاز به کار می کند که همواره یکی از بخش های دلنشین این جشنواره طراحی پوسترهای منحصر بفردی است که ذائقه سینمایی و هنری آن مورد توجه اهالی سینما و رسانه بوده است.

به گزارش سینماسینما، سایت خبری تحلیلی سینماسینما در نظر دارد به مناسبت برگزاری هفتادویکمین دوره این رویداد مهم سینمای جهان پوسترهای ادوار مختلف این رویداد را به داوری و نظر اهالی فن و مخاطبان سینما قرار دهد و پس از پایان مهلت ده روزه رای گیری از مخاطبان، پنج پوستر پایانی این رویداد را به نمایندگی از تمامی سینماگران، منتقدان، نویسندگان و مخاطبان جدی و علاقمند سینما به سطوح بالای جشنواره کن معرفی کند.

این اتفاق یک رویداد فرهنگی بین المللی خواهد بود تا ذائقه هنرمندان و صاحب نظران ایرانی را بتوانیم از طریق این نظرسنجی به گوش مدیران فستیوال مهم کن برسانیم.

از سوی دیگر براساس منطق دیپلماسی فرهنگی، باور داریم می توان با تعامل سازنده با فستیوال های سینمایی و هنری کشورهای مختلف بخشی از نگاه فرهنگی توسعه نگر ایرانی را مطرح نمود.

در این نظرسنجی هر یک از علاقمندان سینما می توانند با انتخاب ۷ پوستر برتر خود در این نظرسنجی شرکت نمایند. شماره هر پوستر در پایین هر یک از آن ها درج شده است و با ارسال کامنت و درج نظر خود می توانید در این امر مهم شرکت نمایید.

نکته قابل توجه این است که قرار است تعداد قابل توجهی از هنرمندان و منتقدان مطرح در این نظر سنجی شرکت کنند و نتیجه نهایی نظر سنجی از صاحب نظران و هنرمندان نیز اعلام خواهد شد. در این میان انتخاب های شما مخاطبان عزیز سینماسینما اگر با ۷ پوستر نهایی داوری هنرمندان و منتقدان سینما یکی باشد نام سه مخاطب عزیز در سایت درج خواهد شد.

منتظر حضور و نظر شما هستیم.

هیات تحریریه سایت خبری تحلیلی سینماسینما

 

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها