تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 195106

فیلم‌تئاتر «کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد» نوشته محمد چرم‌شیر و به کارگردانی زنده‌یاد رضا حداد در سینماتک خانه هنرمندان ایران نمایش داده و تحلیل و بررسی می‌شود.

به گزارش سینماسینما، هفتمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم‌تئاتر «کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد» اختصاص دارد.

نمایش «کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد» نوشته محمد چرم‌شیر، به کارگردانی زنده‌یاد رضا حداد، سال ۱۳۹۳ در مدت زمان ۵۲ دقیقه اجرا شده است و فیلم‌تئاتر آن چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در سالن استاد فریدون ناصری برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود.

پس از نمایش این فیلم‌تئاتر، نشست تحلیل، بررسی و نقد آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و فرزاد فره‌وشی (مستندساز و منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

سیامک ‌انصاری، برزو ‌ارجمند، نیما انصافیان، روزبه بمانی، ستاره ‌پسیانی، خسرو ‌پسیانی، امیر ‌جنانی، لیلی ‌رشیدی، داریوش فائزی، شبنم ‌فرشادجو، هاله گرجی، امین ‌موحدی‌پور بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها