تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 119756

تازه ترین نمایش سجاد افشاریان با عنوان هرکسی یا روز میمیرد یا شب؛ من شبانه روز” از تاریخ ٢۴ شهریور در پردیس شهرزاد روی صحنه می رود.

به گزارش سینماسینما، سجاد افشاریان بعد از گذشت پنج سال دوری از عرصه کارگردانی، تازه ترین اثر نمایشی اش را با عنوان “هرکسی یا روز میمیرد یا شب؛ من شبانه روز” از ٢۴ شهریور ماه سال جاری در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد برد.

این نمایش پس از ٣ ماه تمرین با بازیگران جوان از تاریخ مذکور روی صحنه خواهد رفت و پیش خرید بلیت های این اثر نمایش از تاریخ امروز سوم شهریور ماه برای علاقه مندان در سایت ایران کنسرت آغاز شده است.

تبارشناسی‌دروغ‌و‌تنهایی‌،‌ ننه‌دلاور‌ بیرون‌ پشت‌ در، می سی‌سی‌پی‌ نشسته‌ می‌میرد، شرقی‌ غمگین‌ و … از جمله نمایش هایی هستند که سجاد افشاریان پیش از این در مقام بازیگر و کارگردان در آن ها حضور داشته است.

تمامی بازیگران این نمایش از میان چهره های جوان حوزه تئاتر انتخاب شده اند و همانند کارهای قبلی افشاریان پر پرسوناژ بوده است.

سجادافشاریان، مرتضی درویش زاده، نیکـو بستانــی، محمد لاریان، گیلدا ویشکی، امید سعیدی، سهیل کرمیـار،نیمـا خطیب شاد، علی مشایخـی، وحیـد حبیبیـان، ثمیـن داروغه، پریسا طهماسب، ارمغان خانمحمدی، کیمیـا فیضـی، نستـرن نعمتی، هانـی صادقـی، منصوره بنی احمد، نگـــار قربانـــی‌، اشکان غلامی، دیانا حق شناس‌، رضا ارژنگ، محمد رحمانیان، على یوسفى، ستوده میرخلف زاده بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

همچنین از سوی دیگر؛ نیکان ابراهیمی در بخش موسیقی، ندا نصر در بخش لباس و مسعود رنجبر شیرازی در بخش نور و صدا به عنوان طراح با پروژه همکاری می کنند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها