تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 31482

سروش محمدزادهکارگردان فیلم «چهارشنبه» با اشاره به اینکه به تازگی نگارش فیلمنامه جدیدش را به پایان رسانده است، اعلام کرد برای دریافت مجوز کارگردانی سینمایی هم اقدام می‌کند.

به گزارش سینماسینما، سروش محمدزاده کارگردان فیلم «چهارشنبه» که در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده است درباره جدیدترین پروژه سینمایی خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه یک اثر سینمایی را به پایان رسانده ام، اما با توجه به اینکه شرایط تولید این پروژه فراهم نشده برای دریافت پروانه ساخت اقدام نکرده ام.

وی افزود: با توجه به اینکه ما فیلم «چهارشنبه» را با پروانه ویدیویی توسط یوسف وجدان دوست ساختیم، منتظر هستیم تا تقاضای تهیه کنندگی وجدان دوست تایید شود تا با همان تیم سابق کار جدید را آغاز کنیم.

محمدزاده با اشاره به اینکه این فیلمنامه اولین فیلمی است که براساس آن پروانه کارگردانی سینمایی دریافت می کند، توضیح داد: باید هنگام درخواست مجوز کارگردانی یک تهیه کننده نیز برای ساخت فیلمنامه به سازمان سینمایی معرفی کنم که امیدوارم هرچه سریعتر مجوز تهیه کنندگی یوسف وجدان دوست صادر شود.

این کارگردان با اشاره به فیلمنامه جدیدی که نوشته است، بیان کرد: این پروژه نیز داستان اجتماعی دارد و نمی توان آن را جدا از جریان فیلم «چهارشنبه» دانست. البته این فیلمنامه ملودرام پررنگتری دارد و داستان آن در مورد خانواده و مسائل زناشویی است و می تواند بیشتر مورد توجه مخاطب قرار گیرد.

محمدزاده در پایان با بیان اینکه مساله ای که در فیلمنامه به آن اشاره شده است کمتر در سینمای ایران مورد توجه قرار گرفته است، گفت: مراحل ابتدایی نگارش این فیلمنامه از شهریور ماه سال ۹۴ آغاز شد و اواخر شهریور ماه سال جاری به پایان رسید و با توجه به تحقیقات و زمانی که برای نگارش آن در نظر گرفته شده است، امیدوارم بتواند یک فیلم خوب باشد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها