تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 39360

هائده حایریحائری با اشاره به اینکه این روزها سر و صدای گیشه از همیشه بلندتر است، گفت: مهران مدیری در ظاهر برای همکاری ابراز علاقه می کند اما در عمل اتفاق دیگری رخ می دهد.

به گزارش سینماسینما، هایده حائری گفت: این روزها مشغول کار جدیدی نیستم و هر چه است از کارهای قبلی ما باقی مانده که ظاهرا در نبود آثار قابل پخش، سریال هایی مانند «پاورچین» روی آنتن می رود.

او ادامه داد: مردم کشورمان خیلی مهربان هستند و همیشه به ما اظهار لطف می کنند اما موضوع این است که عده ای که چندان به نظر نمی آید که کار بلد باشند، در صدد رفع مشکلات اقدامی نمی کنند .

بازیگر سریال «پاورچین» همچنین تصریح کرد: شکی وجود ندارد که جوان ها باید به عرصه بازیگری راه پیدا کنند اما موضوع مهم در شرایط فعلی بیشتر ماجرای گیشه و سر و صداهایی این چنین است.

این بازیگر اظهار کرد: زمانی که ما فعالیت می کردیم مدام در تلاش بودیم تا خودمان را از شور و هیجان ها به گوشه ای ببریم و تنها با فعالیت هایمان خود را نشان دهیم و همچنین برای انجام کارها بسیار متعهد بودیم اما در شرایط فعلی انگار هرچقدر یک نفر شلوغ تر باشد و در فضای مجازی سر و صدای بیشتری به پا کند، طرفدار بیشتری پیدا می کند.

او اضافه کرد: به بهانه پخش دوباره آثاری همچون «پاورچین» شاید خیلی از جوان ها که بیرون ما را می بینند، بشناسند اما جوان هایی که در محدوده ۲۰ سال سن دارند، طبیعی است که ما را نشناسند.

حائری یادآور شد: خدا را شکر تنها چیزی که الان به همت خود هنرمندان رونق دارد، تئاتر است البته هر فردی هم توانایی ورود به این عرصه را ندارد چرا که تئاتر در واقع رویارویی مستقیم مخاطب و هنرمند با یکدیگر است و از این جهت، با سینما تفاوت بسیاری دارد چون در سینما برای ضبط یک صحنه گاهی چندین برداشت گرفته می شود. حرفه ما حرفه بسیار سختی است البته مشکل از زمانی ایجاد می شود که یک فرد هم به عنوان استاد دانشگاه، هم به عنوان معلم، هم به عنوان مترجم و هم به عنوان بازیگر در مقابل تلاش هایی که در سال های فعالیت خود داشته، تنها با سکوت رو به رو می شود و حتی با یک اظهار نظر منفی هم برخورد نمی کند.

او گفت متاسفانه در شرایط کنونی همه چیز وارداتی شده و بیشتر اجناس از چین وارد می شود. کاش می توانستم خبر از کارهای جدیدی بدهم که قرار است در آن ها به ایفای نقش بپردازم اما دل خوش سیری چند؟!

این هنرمند عرصه تلویزیون همچنین تصریح کرد: من مانند تعدادی از هنرمندان قدرتی برای درست کردن کمپین ندارم اما در حد خودم تلاش می کنم تا جایی که بتوانم، به عنوان یک مصلح اجتماعی فعالیت کنم.

بازیگر سریال «سفر سبز» همچنین یادآور شد: مهران مدیری در ظاهر برای همکاری ابراز علاقه می کند اما در عمل اتفاق ها به شکل دیگری رخ می دهد، بالاخره دنیا است دیگر، نمی توان کاری کرد.

او خاطرنشان کرد: به طور معمول خبرنگارها جزو معدود افرادی هستند که به یاد هنرمندان هستند و باعث می شوند آن ها به فراموشی سپرده نشوند.

منبع: میزان

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. مرجان محتشم
    ۱۰, اسفند, ۱۳۹۶ ۹:۳۵ ق٫ظ

    با سلام من خیلی بازی شما را دوست دارم.

نظر شما


آخرین ها