تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 46687

روزنامه کیهان که از موافقان تحریم فیلم های سینمایی از سوی حوزه هنری به حساب می آید، در شماره امروز خود از اکران فیلم «گشت ۲» در سینماهای وابسته به حوزه هنری خبر داده است. این روزنامه که کنایه‌ای هم به دفتر پخش هدایت فیلم زده است، نسبت به اکران جدیدترین ساخته سعید سهیلی در سینما استقلال هشدار داده و نمایش این فیلم در سینماهای وابسته به حوزه هنری را دور از انتظار خوانده است.

به گزارش سینماسینما ،«گشت۲» پرحاشیه ترین فیلم این روزهای سینمای ایران است. پس از نمایش این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، برخی از خبرنگاران در نشست خبری این فیلم، به برخی از دیالوگ ها «گشت۲» انتقاد کردند که این انتقادات با واکنش جالب حمید فرخ نژاد مواجه شد.

پس از اختتامیه جشنواره فیلم فجر، کمیسیون فرهنگی مجلس از فریدون جیرانی، احمدرضا معتمدی و مسعود فراستی دعوت کرد تا در مورد فیلم های اکران شده در این رویداد سینمایی به بحث و گفت وگو بپردازند. اما از میان این سه نفر، تنها مسعود فراستی حاضر شد که به مجلس شورای اسلامی برود. فراستی در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس از «گشت۲» به عنوان فیلم مستهجن یاد کرد که نمی توان آن را با خانواده تماشا کرد. این منتقد در دیدار با نمایندگان مجلس، در حالی این اظهارات را مطرح کرد که فیلم «گشت ۲» به عنوان یکی از کاندیدای اصلی اکران نوروز ۹۶ است.

امروز روزنامه کیهان از اکران فیلم سعید سهیلی در نوروز ۹۶ خبر داده و نمایش این فیلم در سینماهای وابسته به حوزه هنری را دور از انتظار توصیف کرده است.

در متن خبر روزنامه کیهان آمده است:« حوزه هنری فیلم «گشت ارشاد ۲» را در گروه استقلال، به نمایش درخواهد آورد. برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، نسبت به دیالوگ‌های فیلم یاد شده نظر منفی دارند. «گشت ارشاد ۲ » را دفتر هدایت فیلم که قبلا چند کار توقیفی مانند «صد سال به این سالها» را آماده کرده بود،پخش خواهد کرد. با توجه به اینکه محسن مومنی-که یکی از نویسندگان متعهد و انقلابی است – اکنون مدیریت حوزه هنری را بر عهده دارد، پخش فیلمی چون فیلم یاد شده، دور از انتظار می‌نماید!»

آی سینما

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها