«همچنان که میمردم» به کارگردانی مصطفی سیاری در ۲ جشنواره بینالمللی نمایش داده میشود.
به گزارش سینماسینما، «همچنان که میمردم» پس از حضور در جشنواره های معتبری همچون ونیز، شیکاگو و شانگهای، در تازه ترین حضورهای بین المللی خود در ۲ جشنواره سائو پائولو برزیل و اِفِبو ایتالیا به نمایش در خواهد آمد.
چهل و سومین جشنواره بین المللی سائو پائولو از تاریخ ۲۵ مهر تا ۸ آبان ماه (۱۷ تا ۳۰ اکتبر) در شهر سائو پائولو برزیل برگزار می شود و فیلم «همچنان که می مردم» به کارگردانی مصطفی سیاری در بخش چشم انداز بین الملل این جشنواره به نمایش درخواهد آمد. جشنواره سائو پائولو از جشنواره های معتبر آمریکای جنوبی است که به موسترا (Mostra) معروف است.
همچنین، چهل و یکمین جشنواره بین المللی اِفِبو از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ مهر ماه (۱۳ تا ۱۹ اکتبر) در شهر پالرمو ایتالیا برگزار می شود و فیلم «همچنان که می مردم» در بخش مسابقه فیلم های اول و دوم جشنواره به نمایش در آمده و برای دریافت جایزه ویژه این بخش با ۶ فیلم دیگر از کشورهای فرانسه، آلمان، ژاپن، بلژیک، سوییس و لهستان به رقابت خواهد پرداخت. جشنواره اِفِبو هر ساله در شهر پالرمو برگزار میشود.
«همچنان که می مردم» پیش از این در بخش رقابتی افق های جشنواره ونیز، بخش رقابتی کارگردانان نوین جشنواره شیکاگو، بخش مسابقه بین الملل جشنواره کرالای هند، و بخش رقابتی استعدادهای نو جشنواره شانگهای حضور داشته است و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری از این جشنواره بوده است.
پخش بینالمللی فیلم «همچنان که میمردم» به عهده پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی است.
«همچنان که میمردم» اولین فیلم سینمایی مصطفی سیاری است. این فیلم محصول موسسه فرهنگ فیلم تهران با بازی نادر فلاح، الهام کردا، مجید آقاکریمی، وحید راد و محمد ربانی است.
عوامل این فیلم عبارتند از فیلمنامه: بهنام عابدی، مصطفی سیاری و حامد حسینیسنگری، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینیسنگری، تدوین: هایده صفییاری، مدیر برنامهریزی: رضا بختیارینیک، صدابردار: محمد کیانارثی، طراحی و ترکیبصدا: انسیه ملکی، طراحصحنه و لباس: علی قدیریان، البرز ملکپور، طراح چهرهپرداز: محمود دهقانی، موسیقی: بامداد افشار، منشیصحنه: شهره فهیمی، مدیر تولید: مسعود دلیری، عکاس: حبیب مجیدی.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





