تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 68072

کیت وینسلت بار دیگر با کارگردان فیلم «تایتانیک» یعنی جیمز کامرون همکاری می‌کند و این بار در پروژه در دست ساخت «آواتار» جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماسینما، وینسلت بازیگر «تایتانیک» در سال ۱۹۹۷ که دومین فیلم پرفروش تاریخ است و با فروش ۲ میلیارد و ۱۸۶ میلیون دلار این جایگاه را حفظ کرده، به تازگی بازیگر «کوهستان بین ما» در برابر ادریس البا و فیلم «چرخ شگفتی» وودی آلن بوده‌است.

کامرون با صدور اطلاعیه‌ای در این باره گفت: کیت و من در جستجوی کاری بودیم تا پس از ۲۰ سال یک پروه مشترک دیگر داشته باشیم چون از زمانی که در «تایتانیک» با هم کار کردیم که موفقترین کار کارنامه حرفه‌ای من بوده، در کار دیگری با هم نبودیم. نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم او چگونه به شخصیت «رونال» جان می‌بخشد.

کامرون تولید «آواتار ۲» را هفته پیش در جنوب کالیفرنیا شروع کرد و نتیجه اولین بازگشت او به جهان «پاندورا» قرار است ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ راهی سینماها شود.

«آواتار» دسامبر ۲۰۰۹ اکران و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد و ۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون دلار فروش کرد. از این مبلغ ۲ میلیارد و ۲۷ میلیون دلار از بازار بین‌المللی و ۷۶۰.۵ میلیون دلار از فروش در بازار آمریکای شمالی به دست آمد.

زویی سالدانا، سم وورتینگتون، سیگورنی ویور، سی‌اچ پاندر و استیون لانگ از فیلم اصلی در این پروژه باقی مانده‌اند.

کامرون همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو نویسندگان فیلمنامه این مجموعه هستند.

قرار است «آواتار ۳» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، «آواتار ۴» ۲۰ دسامبر ۲۰۱۴، و «آواتار ۵» ۱۹ دسامبر ۲۰۱۵ اکران شوند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها