رامبد جوان و نوید محمدزاده در اینستاگرام خود به خبر مزایده خانه بهروز وثوقی در تهران واکنش نشان دادند.
به گزارش سینماسینما، عصر یکشنبه هفتم خرداد، خبری مبنی بر به مزایده گذاشتن خانهای منسوب به بهروز وثوقی در فضای مجازی منتشر شد و بعضی از بازیگران به این خبر واکنش نشان دادند.
از جمله رامبد جوان با انتشار عکسی از بهروز وثوقی در اینستاگرام از مزایده گذاشتن خانه این هنرمند انتقاد کرد.
این بازیگر نوشت: «سلام. خبرى خوندم مبنى بر مزایده گذاشتن ملکى که منسوب به بهروز وثوقى (تاثیرگذارترین و فراموشنشدنىترین بازیگر تاریخ سینماى ایران) است. اگر این خبر درست باشد واى به حال مسئول و مردم و هنرمندش. انشاءالله که واقعیت نداشته باشد و اگر واقعیت دارد خبر تکذیبش را فردا منتشر شده و رسمى بخوانیم. (حتما مسئولى موجه توضیحاتى بدهد انشاءالله.)»
او پس از آنکه از کذب بودن این خبر مطلع شد پست دیگری با این همان عکس منتشر کرد و نوشت: «سلام. مطلب قبلى مبنى بر فروش مزایدهاى ملک بهروز وثوقى توسط دوستان آگاه به موضوع تکذیب شد. خدا رو شکر. که البته اگر واکنش نشون نمىدادم رو دلم میموند.»
نوید محمدزاده هم که با انتشار این خبر در اینستاگرام از این کار انتقاد کرده بود، پس از پاک کردن آن، پست دیگری را منتشر کرد و نوشت: «علت پاک کردن پست قبلی، [این است که] دوستان، اصلا آقای وثوقی چنین ملکی نداشتند. بازار گرمی به اسم ایشون برای فروش بالای اون ملکه. چقدر تلخه از نام این اسطوره و احساسات مردم سواستفاده میکنند برای ارزش گذاشتن و بالا بردن ارزش ملکشون. شرم آوره.»
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- نگاهی به فیلم «کندو»/ جهانی بدون ترحم
- دو تصویر از تاریخ دوبله ایران
- نوید محمدزاده با کارگردانی خودش روی صحنه میرود
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- فیلمی به تهیهکنندگی نوید محمدزاده در جشنواره لوکارنو
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- آکتور ایرانی در شبکه آرته فرانسه
- «جنگل آسفالت» با بازی نوید محمدزاده و فرشته حسینی
- ماجرای بازیگری که در انتظار نوید محمدزاده بود؛ «من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت
- دو جایزه جشنواره نیویورک برای «شب، داخلی، دیوار»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود





