تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۰۷:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 158586
محمد تاجیک : بهروز وثوقی با انتشار یادداشتی  به شایعاتی درباره بازگشت او به ایران پاسخ داده است .
به گزارش سینماسینما ، “قاضی‌زاده هاشمی”  در اظهار نظری عجیب درباره بازگشت “بهروز وثوقی” و “گلشیقته‌ فراهانی” به کشورگفته بود: مادر اگر فرزند معتادی داشته باشد، نمی گوید فرزند من نیست!
پیش از این نیز ، رییس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفته بود: «با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور؛ همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله بهروز وثوقی برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند و بستر بازگشت آنها مهیا شده است.
اما در واکنش به این اظهارات بهروزوثوقی در اینستاگرام خود نوشته : باعرض سلام و درود به هموطنان عزیز و گرانقدرم . دراین زمان که فضاهای مجازی و برخی از رسانه ها پر از شایعه پراکنی در مورد اینجانب “بهروز وثوقی میخواهد به ایران باز گردد”،باطلاع همه مردم شریف بویژه انانکه بمن ارادتی دارند میرسانم همانطوریکه میدانید من با تمام وجودم بقدر استطاعت و ‌قابلیت در دوران جوانیم آنچه در چنته داشتم تقدیم شما هموطنان نمودم زیرا معتقدم که ابراز هنر در کیفیت است نه در کمیت ‌واینک که بیشتر از نیمی از عمر گرانقدرم در غربت غریب گذشته است و اکنون در کلان سنی خود هستم وبا توجه به همه عشقی که بوطن ‌و مردمان زادگاهم دارم این مهم را بدست تقدیر میسپارم تا یار که را خواهد و میل اش بچه باشد‌.باتقدیم ارادت به همه مردمان
وطنم ودر آخر فدای شما هموطنان نازنینم.
بهروز وثوقی

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها