تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 34337
سلام بمبئیجواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «سلام بمبئی»، رسانه‌هایی را که ادعا کرده‌اند این فیلم سینمادارها را مجبور می‌کند چراغ‌های سالن را روشن کنند تا جلوی دست زدن و حرکات موزون مخاطب‌ها را بگیرند و به نوعی بازگشت به سینمای کاباره‌ای‌ست، دروغگوی بزرگ خواند.

به گزارش سینما سینما ،جواد نوروزبیگی نسبت به ادعای رسانه‌‌ای که «سلام بمبئی» را بازگشت به سینمای کاباره‌ای دانسته و خواستار تحریم این فیلم شده بود، واکنش نشان داد و گفت: «این دروغ بزرگ رسانه‌ای‌ است که می‌خواهد با ایجاد جو برای فیلم حاشیه درست کند. از قول من بنویسید: این دروغ بزرگ آن رسانه‌‌ ا‌‌ست.»

بیایید باهم فیلم را ببینیم

نوروزبیگی در ادامه گفت: «چندین‌ بار در سالن‌های مختلف «سلام بمبئی» را با مردم دیده‌ام و هرگز با چنین صحنه‌هایی مواجه نشدم. نمی‌دانم بر چه مبنایی این ادعای دروغین را مطرح کرده‌اند و می‌خواهم به آن‌ها پیشنهاد بدهم همراه باهم فیلم را در سالن‌های مختلف تماشا کنیم تا باورشان شود که چنین چیزی واقعیت ندارد و یک تصور غلط است.»

در ۳ روز اول نیمی از بلیت‌های افتتاحیه فروخته شد

این تهیه‌کننده که لغو مراسم افتتاحیه که بلیت‌هایش با قیمت باورنکردنی ۳۰۰ هزار تومان پیش‌فروش شده بود را همکاری نکردن اداره اماکن می‌داند، استقبال نکردن مخاطب از این مراسم را رد کرد و گفت: «در ۳ روز اول پیش‌فروش بلیت‌های مراسم، نیمی از بلیت‌ها توسط مردم خریده شد و صادر نشدن مجوزها توسط اداره اماکن تنها دلیل برگزار نشدن مراسم افتتاحیه در برج میلاد بود.»

انتظار فروش بالا در اکران را داشتم

نوروزبیگی صحبت‌هایش را با اشاره به فروش بالای فیلم در ۲ روز اول اکران عمومی تمام کرد: « فیلم «سلام بمبئی» برای مخاطب ساخته شد و فیلمی گیشه‌پسند است. انتظار فروش بالا در اکران را داشتم و پیش‌بینی می‌کردم با چنین استقبال گرمی از سوی مخاطب‌ها مواجه شویم. امیدوارم این فروش فقط مختص روزهای اول نباشد و «سلام بمبئی» بتواند در طول اکران عمومی این روند را ادامه بدهد.»

منبع : آنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها