تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 185276

شهاب حسینی پیرو خبر موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» در جشنواره Spirit of fire در کشور روسیه با بیان این که این فیلم نام او را بابت حمایت و رفاقتی بی‌نتیجه به عنوان «تهیه‌کننده» یدک می‌کشد در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ارسال این فیلم به جشنواره این کشور «متخاصم»، بدون هماهنگی با اینجانب صورت پذیرفته است.»

به گزارش سینماسینما، موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیه‌کنندگی محمد محمدی و شهاب حسینی در جشنواره Spirit of fire کشور روسیه اعتراض شهاب حسینی را برانگیخت.
این بازیگر و تهیه‌کننده سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پیرو خبر موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» در جشنواره Spirit of fire در کشور روسیه که نام بنده را صرفا بابت حمایت و رفاقتی بی‌نتیجه به عنوان تهیه کننده یدک می‌کشد، لازم به ذکر است که ارسال این فیلم به جشنواره این کشور متخاصم، بدون هماهنگی با اینجانب صورت پذیرفته. فلذا، کسب موفقیت از جشنواره کشوری که آغاز کننده جنگ ویرانگر و متجاوز به خاک اوکراین است، برای بنده فاقد ارزش بوده و بدینوسیله از سمت اهدایی خود به عنوان تهیه‌کننده این فیلم اعلام برائت می‌نمایم.»
پیش از این هیات‌داوران جشنواره Spirit of fire که در خانتی مانسیسک روسیه برگزار می‌شود، جایزه اصلی تایگای طلایی این دوره خود را به فیلم«خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی از ایران اهدا کرده بود. این جشنواره بین‌المللی از سال ۲۰۰۲ توسط سرگی الکساندرویچ سلوویف با حمایت دولت منطقه‌ای در خانتی مانسیسک روسیه آغاز به کار کرده است و در حال حاضر امیرکاستاریکا ریاست این جشنواره را برعهده دارد.
«خانه ماهرخ» قصه زندگی «ماهرخ» است که می‌خواهد در اولین فیلم خود بازی کند اما همسرش «کیوان» مخالف است. «ماهرخ» قبل از فیلمبرداری، در روز تولدش، دچار سوختگی از ناحیه صورت می‌شود و شکی ندارد که شوهرش باعث این اتفاق بوده است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها