تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 103077

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: لغو نمایش فیلم مستند ‘مثل یک زن’ در مشهد ارتباطی به سیاست های این اداره کل ندارد.

به گزارش سینما سینما ،محمدرضا محمدی در گفت وگو با ایرنا افزود: این فیلم قرار بود در قالب اکران گروه هنر و تجربه در سینما هویزه مشهد به نمایش درآید.
اواظهار داشت: سینما هویزه مشهد در اختیار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است و لغو نمایش فیلم یاد شده نیز براساس تصمیم گیری داخلی این مجموعه بوده است.
تلاش خبرنگاران برای مصاحبه با مسئولین حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و سینما هویزه مشهد در این زمینه بی نتیجه بود.
فیلم مستند ‘مثل یک زن’ را مژگان ایلانلو کارگردانی کرده و موضوع آن زندگی ‘فائزه هاشمی رفسنجانی’ دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و نماینده مردم تهران در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی است.
ساخت این مستند از سال ۹۲ تا ۹۵ طول کشید و سال ۱۳۹۶ هم از سوی هیات انتخاب جشنواره سینما حقیقت با اکثریت آرا برای حضور در بخش مسابقه انتخاب شد اما براساس مصلحت اندیشی‌ سازمان سینمایی وقت، از این جشنواره کنار گذاشته شد.
این فیلم که شهریور ماه امسال پروانه نمایش آن صادر شد از چند روز پیش توسط گروه هنروتجربه  در سینماهای تهران و شهرستانها اکران می‌شود.
برخی شبکه های اجتماعی امروز از لغو اکران این مستند در سینما هویزه مشهد و برگشت وجوه پرداختی بلیت های فروخته شده این فیلم خبر دادند.

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها