تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71280

امیر قمیشی تهیه کننده «چشم شب روشن» از تهیه یک ویژه برنامه ویژه شب یلدا خبر داد.

به گزارش سینماسینما، امیر قمیشی درباره برنامه «چشم شب روشن» و بخش های جدیدی که هرازگاهی به این برنامه اضافه می شود، گفت: در چند هفته اخیر بخش «فرهنگ و خاطره» که با حضور مسعود فروتن اجرا می شود، تثبیت شده است و دوشنبه هر هفته روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: بخشی که توسط بیژن بیرنگ نیز اجرا شد با توجه به استقبالی که از آن صورت گرفت و ظرفیتی که گفتگوهای آقای بیرنگ دارد، ممکن است در صورت صلاحدید مدیران تلویزیون به یک برنامه مستقل تبدیل شود.

این تهیه کننده درباره اتفاقات جدید برنامه نیز یادآور شد: با توجه به قصه خوانی هایی که محمد صالح علا در برنامه ایام نوروز داشت و مورد اقبال وارد شد، قرار است سه شنبه شب ها بعد از بحث فلسفی قصه خوانی آقای صالح علا را هم داشته باشیم مخصوصا که مخاطب دوست دارد بیشتر او را ببیند و بشنود.

قمیشی درباره رویکرد این برنامه اظهار کرد: نگاه «چشم شب روشن» به موضوعات فرهنگی و هنری اساسا نمی تواند زرد باشد شاید به همین دلیل است که اگر بخش سینما پرمخاطب است اصلا نمی توان گفت بخش شعر یا فلسفه مخاطب کمی دارد. ما حتی بعضی از هفته ها بیشترین دانلود را در بخش فلسفه داشته ایم درحالی که این حوزه حاشیه ای ندارد.

وی اضافه کرد: با این حال ما اساسا از حاشیه پرهیز می کنیم و به همین دلیل است که مخاطب جدی هر بخشی می تواند آن بخش را دنبال کند.

قمیشی در پایان درباره مناسبت هایی مثل شب یلدا و نوروز در «چشم شب روشن» و دیگر فعالیت های خودش به عنوان تهیه کننده گفت: «چشم شب روشن» شب یلدای ویژه ای خواهد داشت، سال گذشته هم این ویژه برنامه مخاطبان زیادی داشت. همچنین به نوروز که برسیم نیز مهیای ساخت برنامه «قندپهلو» می شویم که البته باید دید صلاح مدیران چیست.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها