تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 146541

فیلم‌ داستانی کوتاه «نوش» مراحل تصویربرداری را پشت سر گذاشت.

به گزارش سینماسینما، بازیگر نقش اصلی این فیلم نسیم قلی زاده و نویسنده و کارگردان فیلم هوشنگ میرزایی ست که در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بزرگداشت و مرور آثار او برگزار شد و در دوره سی و چهارم جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران هیات انتخاب بخش آثار مسابقه بوده و در کارنامه فعالیت های هنری اش داوری بخش فیلم های بلند داستانی جشن خانه سینما و جشنواره های منطقه ای و عضویت در شورای پیچینگ تولید انجمن سینمای جوانان ایران به چشم می خورد. فیلم های کوتاه داستانی هوشنگ میرزایی در جشنواره های معتبری نظیر جشنواره فیلم کوتاه تامپره کشور فنلاند جشنواره فیلم بیلبائو اسپانیا و جشنواره هات داکس و شفیلد و دیگر جشنواره های مهم دنیا به نمایش در آمده اند.
هوشنگ میرزایی عضو کانون کارگردانان خانه سینما ست و در حال حاضر دو فیلم بلند سینمایی را با هزینه شخصی و مستقل کارگردانی کرده و از فیلم سازان مستقل سینمای ایران است.
عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: فیلمبردار و نورپرداز: مهدی پریزاد، دستیار کارگردان: شکوفه میرزایی، مدیر هماهنگی: معصومه جهان بین، صدابردار: علی میرزایی، مدیر تولید: محمد سلیمی راد، سرمایه گذار: دا فیلم و هوشنگ میرزایی، میکس و صداگذاری: گیسو آزاد روش، امور فنی صدا و تصویر: استودیو دا فیلم، زمان پانزده دقیقه.

دیگر بازیگران: مرتضی خانجانی، شروین وحدت، اکبر مددی مهر، فرح زارع، شیوا شه پوش، کالریست، رضا تیموری.
خلاصه داستان: مارال دختر جوان جویای کار شهرستانی که در یک آپارتمان کوچک استیجاری در تهران زندگی می کند شیوه متفاوتی را برای امرار معاش و مستقل‌ ماندن انتخاب کرده در حالی‌که از کاری که شروع کرده می ترسد. ‌

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها