تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191746

فیلم کوتاه ایرانی «پرواز را به خاطر بسپار» در جشنواره آنلاین آمریکایی «نمایشگاه جهانی فیلم» (Global Film Exhibition) نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماسینما، «پرواز را به خاطر بسپار» سومین فیلم کوتاهی است که ساسان گلفر در سال ۱۴۰۲ نوشته، کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین و تهیه کرده است. این فیلم کوتاه که در خرداد ماه ۱۴۰۲ تولید شده تاکنون در ۹ جشنواره بین‌المللی حضور داشته و توانسته جوایزی از جمله بهترین فیلم کوتاه جشنواره Opi Soulplace ایتالیا و مقام دوم جشنواره موزیک ویدئو لندن ۲۰۲۳ را دریافت کند.

«پرواز را به خاطر بسپار» در همین روزها در یک جشنواره‌ی آمریکایی دیگر به نام جوایز سرگرمی رهایی‌بخش هنرهای سینمایی The Cinematic Arts Redemptive Entertainment (CARE) Awards در میامی فلوریدا نمایش داده شده است.

فیلم کوتاه «پرواز را به خاطر بسپار» با زمان نمایش هفت دقیقه سومین فیلم از سه‌گانه‌ی «زیبایی، عشق، آزادی» شامل «رؤیای آزادی» و «آندانته اینوچنتمنته» است.

فیلم کوتاه داستانی بدون کلام «پرواز را به خاطر بسپار» با همراهی موسیقی پلی‌فونیک ارکسترال به گربه‌ای می‌پردازد که از دو کبوتر همسایه درس عاشق بودن را یاد می‌گیرد.

جشنواره «نمایشگاه جهانی فیلم» در فاصله روزهای ۱۵ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۵ دی تا ۹ بهمن) برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

 

آخرین ها