تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 137883

گلدن گلوب پس از اسکار و بفتا به سومین رویداد مهم فصل جوایز سینمایی تبدیل شد که تاریخ برگزاری اش را نزدیک به دو ماه به تعویق انداخت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۲۱ روز ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند ۱۳۹۹) نزدیک به هشت هفته قبل از مراسم نود و سومین دوره اسکار برگزار می شود.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود روز دوشنبه ۲۲ ژوئن خبر تعویق مراسم گلدن گلوب سال آینده را اعلام کرد. نزدیک به یک هفته پیش آکادمی علوم و هنرهای سینمایی خبر تعویق دو ماهه نود و سومین دوره اسکار را اعلام کرده بود. طبق اعلام آکادمی علوم و هنرهای سینمایی مراسم اسکار آینده روز ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ برگزار می شود.

برگزار کنندگان مراسم گلدن گلوب در بیانیه ای اعلام کردند اطلاعات بیشتر درباره فیلم های واجد شرایط، زمان رای گیری و تاریخ اعلام نامزدها در هفته های آینده مشخص می شود.

این تاریخ جدید اعلام شده به این معنی است که نتیجه جوایز گلدن گلوب می تواند بر نامزدهای اسکار آینده تاثیر بگذارد چون روند آغاز رای گیری اسکار از روز ۵ مارس ۲۰۲۱ شروع می شود.

مراسم گلدن گلوب معمولا در اولین یکشنبه سال نو میلادی برگزار می شود. جوایز گلدن گلوب امسال در روز ۵ ژانویه به برگزیدگان اهدا شد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود ۶ روز بعد از برگزاری مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۰، تینا فی و امی پولر را به عنوان مجریان مراسم سال ۲۰۲۱ معرفی کرده بود.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود جزییات شکل و ساختار جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۱ را مشخص نکرد اما این انجمن اعلام کرد که مراسم گلدن گلوب آینده را NBC روی آنتن می برد.

پیش از این اسکار و بفتا تاریخ برگزاری خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا نزدیک به دو ماه به تعویق انداخته بودند.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها