تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۲:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 104991

عوامل فیلم تیغ وترمه در دومین شب از ویژه‌برنامه تلویزیونی نقدسینما با اجرای بهروز افخمی حضور یافتند.

به گزارش سینماسینما، کیومرث پوراحمد دراین برنامه گفت : «من رمان «کی از این چرخ فلک پیاده می‌شوم» را ۳-۴ سال پیش خواندم، نثر لطیف و خوبی داشت. در نشر چشمه قرارداد بستیم و من یک سال با خودم کلنجار می‌رفتم چون شخصیت مادر در این فیلم منفی است. اما ما اعتقاد داریم بهشت زیر پای مادران است و من هم اسطوره مادر را ساخته‌ام؛ بالاخره تصمیم به ساخت فیلم گرفتم. در رمان، شخصیت دختر نسبت به سه خیانتی که به او می‌شود هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. با نویسنده دیدار کردم و گفتم دوست دارم شخصیت منفعل نباشد و انتقام بگیرد و ایشان موافقت کرد.»

پوراحمد افزود : «از پایان فیلمنامه تا شروع فیلمبرداری به دلیل مشکلات مجوز و بودجه و پیدا کردن بازیگر، زمان زیادی صرف شد. با یک سوپراستار که من او را وارد سینما کردم، تماس گرفتیم که ۴۰۰ میلیون می‌خواست! این نصف بودجه ما بود و گفتیم نداریم. فراخوان دادیم و ۵۴۰ بازیگر دختر جوان آمد و تست گرفتیم. خانم زاهدی هم آمد و تحلیل نقش‌شان خیلی خوب بود و فیلم «آزاد به قید شرط» را آورد و من دیدم بازی‌شان خوب است و انتخاب شدند.»

او تاکید کرد : «من بعد از ۴۸-۹ سال کار هنوز قبل از کار استرس دارم و دائم به صحنه‌ها فکر می‌کنم. اما وقتی با زرین‌دست کار می‌کنم خیالم آسوده است، او کمک‌حال است و وقت‌کشی هم ندارد. چند تا از زیبا‌ترین پلان‌های فیلم برای خود زرین‌دست است.»

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها