تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7704
کیومرث پوراحمدکیومرث پوراحمد کارگردان سینما که در نهمین جشنواره «سینما حقیقت» مستند پرتره ای از وی با عنوان «به خاطر کیومرث» به نمایش درآمد، این فیلم را گرم و صمیمی دانست.

به گزارش سینماسینما، کیومرث پور احمد کارگردان سینما که مستند پرتره ای با عنوان «به خاطر کیومرث» از زندگی و آثار وی به کارگردانی مازیار هاشمی در نهمین جشنواره «سینما حقیقت» به نمایش درآمده است درباره ساخته شدن این مستند سینمایی گفت: زمانی که فیلم کامل شده «به خاطر کیومرث» را دیدم، این اثر را بسیار دوست داشتم و از مازیار هاشمی کارگردان این مستند برای ساخت این فیلم تشکر می کنم.

وی ادامه داد: به نظر من مستند «به خاطر کیومرث» فیلمی جذاب، گرم و صمیمی است که درباره من ساخته شده است.

پوراحمد یادآور شد: همه فیلم ها در همه جای دنیا با یک دوربین، چند لنز و چندین پلان و سکانس چیده شده پشت سر هم ساخته می شود اما آنچه مهم است دیدگاه و جهان بینی فیلمساز است که یک فیلم را به یک اثر متفاوت و جذاب تبدیل می کند.

این کارگردان سینما در پایان گفت: خوشبختانه جهان بینی مازیار هاشمی به شکل دلپذیری در فیلم «به خاطر کیومرث» تجلی پیدا کرده است.

فیلم مستند «به خاطر کیومرث» پرتره ای با موضوع بررسی زندگی و آثار کیومرث پوراحمد است که توسط مازیار هاشمی تهیه و کارگردانی شده است.

منبع: مهر

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها