تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 115351

رییس سازمان سینمایی در پیامی موفقیت فیلم قصر شیرین در جشنواره فیلم شانگهای را به رضا میرکریمی تبریک گفت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی در پیام حسین انتظامی آمده است: “سینمای فاخر و نجیب ایران همواره با حضور موفق خود در عرصه های بین المللی نماینده شایسته فرهنگ و هنر این مرز و بوم بوده است. این حضور در جلوه گاه مشرق زمین که اشتراکات تاریخی و فرهنگی آن بخش مهمی از هویت جمعی ساکنان این قاره کهن را شکل داده است، اهمیت ویژه‌ای می یابد. حلاوت و شیرینی جوایز “قصر شیرین” در جشنواره بین المللی فیلم شانگهای که در زمره جشنواره های معتبر و برتر جهان محسوب می شود با التفات به این‌مهم دو چندان می شود. این موفقیت بزرگ را به کارگردان ارزشمند میهنمان آقای رضا میرکریمی و گروه سازندگان فیلم تبریک عرض می کنم و برای ایشان توفیق روزافزون آرزومندم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز پیام تبریکی را به مناسبت موفقیت “قصر شیرین” منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در متن پیام تبریک «علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، آمده است:

اخبار مسرت بخش موفقیت‌های سینماگران ایرانی در عرصه بین‌الملل، ‌برگ افتخارآمیز دیگری را به کارنامه فرهنگ‌و هنر‌ با شکوه ایران زمین می‌افزاید. فیلم «قصر شیرین» در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره جهانی فیلم شانگهای با دریافت سه جایزه «بهترین فیلم»، «کارگردانی» و «بازیگر مرد» از این رویداد مهم آسیایی، توانست افتخار دیگری را برای سینمای نجیب و فرهنگی ایران به ارمغان آورد.

ضمن ابراز صمیمانه‌ترین تبریکات به آقایان سیدرضا میرکریمی و حامد بهداد و عوامل این فیلم، که همچون دیگر هنرمندان وزین این سرزمین در عرصه سینمای بین‌الملل باعث سربلندی سینمای نجیب ایران شدند، امید دارم همچنان این موفقیت‌ها استمرار یابد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها