تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 180717


سریال یاغی و موضوع جنجالی آن با واکنش اهالی کشتی روبرو شده است.
به گزارش سینماسینما ،علیرضا نصیری ملی پوش رده نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی در دهه هفتاد و داور بین المللی کشتی که هم اکنون نایب رییس فدراسیون اسکیت در گفتگو با ایلنا در خصوص سریال یاغی بیان داشت: در شروع سریال یاغی بسیار خوشحال شدم که به موضوع کشتی پرداخته شده و پیگیر بودم که دغدغه و سختی های این رشته ورزشی را به نمایش گذاشت .
وی ادامه داد: این سریال به خوبی شرایط یک ورزشکار و مشکلاتش را برای رسیدن به ورزش قهرمانی نشان داد و شخصس موجهی به عنوان حامی استعدادهای کشورز معرفی شد.
وی اضافه کرد :این سریال تاثیر خوبی در گرایش نوجوانان به رشته ورزشی کشتی داشت و طبق شنیده ها با پخش این سریال نوجوانان بیشتری در تابستان امسال به رشته کشتی روی اوردندو حتی فرزند نوجوان خود من نیز مشتاق به این رشته ورزشی و ثبت نام در کلاس های کشتی شد.
این پیشکوت کشتی اظهار داشت: متاسفانه در ادامه پخش سریال رویکرد تغییر کرد و اثار مخرب و تاثیر منفی در ورزش کشتی را به نمایش گذاشت از انجایی که کشتی ورزش اول کشورمان است و کسی که به قهرمانی برسد باید سختی زیادی متحمل شود متاسف شدم این رشته پهلوان مدار که در سالیان گذشته قهرمانان بسیاری در این مملکت داشته و افتخار افرینی زیادی  برای مردم کسب کرده را به این صسورت به هموطنان معرفی کردند.
وی افزود: کشتی گیران رده های سنی نوجوانان و جوانان از معتقد ترین ورزشکاران هستند چه در گذشته و حال که به ارزش ها معتقد هستند. این سناریو ارزش های یک ورزش باستانی و کهن کشور به خاطر درامد سازی را زیر رادیکال برد و با این فیلم نامه موجب ازرده خاطر شدن برخی در خانواده کشتی شد.
نصییری که خود سابقه مدیریت در ورزش کشور را دارد اظهار داشت: این سریال موجب شد افکار به این سو  رود که در ورزش افراد خطرناک روی کار هستند و هر اسپانسر کمک مالی در پشت خود موضوع منفی را می تواند داشته باشد.ممکن است سریال در قسمتهای پایانی به نوعی  مثبت تمام شود اما مسئله این است که تاثیر منفی ذهن ها را نمیتواند راحت پاک کرد و مسئله مهم عزت و احترام و اعتماد ب ملی پوشان است که همواره با همکاری کارمندان فرودگاه بدون بازرسی بود که  با پخش این سصریال تحت تاثیر قرار گرفت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها