تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177169

بحث مطرح شده از سوی دو بازیگر زن سینما درباره سعید پورصمیمی به فاصله کوتاهی از انتشار عکس‌های او روی فرش قرمز کن و شوکی که ارتباط مباحث مطرح شده با می‌تو به وجود آورد موضوع دیگری بود که در لایو اینستاگرام از سوی کیوان کثیریان از پیمان معادی پرسیده شد.
به گزارش سینماسینما، او در پاسخ به اینکه «شما کی متوجه این موضوع شدید و فضای آنجا (کن) بعد از این ادعاها چطور بود؟»، گفت: «من و آقای پورصمیمی سه روز بیشتر کن نبودیم. آقای پورصمیمی برای دیدن برادرش به زوریخ می‌رفت و از آنجا که ایشان اصلا موبایل ندارند، حتما دوستانی ایشان را در جریان گذاشتند. برهمین اساس که کنارشان نبودم، من نمی‌دانم زمان دریافت خبر چه واکنشی داشتند، اما بعدتر شنیدم که چه واکنشی داشتند.»
معادی توضیح داد:‌ «در توضیحاتی که دادند گویا ماجرا اصلا آزار جنسی نبوده؛ من چون نمی‌دانم نمی‌خواهم قضاوت کنم، اما به نظرم به واسطه شیوه مطرح شدن موضوع و حساسیت ماجراهای می‌تو در این روزها، ابتدا ذهن به سمت آزار جنسی می‌رود، اما در این مورد آزار جنسی نبوده است. گویا موضوع مربوط به مراجعه خانم ریاحی به خانه سینما بوده و نقشی که آقای پورصمیمی در آنجا داشتند که از دیدگاه خانم ریاحی امروز آن برخورد تند و تعرض بوده است.»
او همچنین گفت: «آقای پوصمیمی گفته‌اند من به دلیل مسئولیتی که داشتم، این تصمیم را گرفتم و اگر قرار باشد این تصمیم‌گیری تعرض باشد، بله تعرض است. و برویم و اگر لازم است موضوع را از نگاه قانونی بررسی کنیم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها