تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192114
پژمان موسوی روزنامه نگار در اینستاگرام خود نوشت :
امروز مراسمِ وداع با پیکرِ دکتر محمدعلی اسلامی‌ندوشن که ماه‌ها پس از درگذشت، پیکرش برای دفن در خاک ایران به وطن بازگشته بود، در موسسه‌ی اطلاعات برگزار شد. از سخنرانی‌ها و کم و کِیف‌اش می‌گذرم و به ۳ نکته‌ی مهم اما گفته نشده می‌پردازم.
۱- مجری مراسم، علی درستکار بود؛ یک چهره‌ی کاملا بی‌ربط با موضوع، مَنِش و حوزه‌ی فعالیتِ دکتر اسلامی. بالاخره فارغ‌التحصیلِ امام صادق است و مجریِ پیشکسوتِ تلویزیون. به قولِ دوستی، همان که زمانی که مدیرِ روابط‌عمومی اتاق بازرگانی بود، شب‌ها در هپَروت بود و صبح‌ها در تجارت.
۲- حضورِ شهرام ناظری در این مراسم، این انتظار را ایجاد کرده بود که استاد، چند بیتی به یادِ دکتر اسلامی بخواند. ظاهرا قرار و مدارها هم گذاشته شده بود تا این‌که علی درستکار، ناگهان بعد از سخنرانیِ اصغر دادبه، گفت: «با اجازه از آقای دکتر حدادعادل از جناب شهرام ناظری دعوت می‌کنم تشریف بیاوردند روی صحنه.» غیررسمی‌اش این بود که آقای ناظری شما که تو برنامه نبودی ولی حالا که آمدی با اجازه بزرگترها بیا یک دهان آواز هم بخوان و شهرام ناظری هم طبعا قبول نکرد و با وجودِ اصرارِ چندباره‌ی مجری، روی سِن نیامد. البته گفته می‌شود شهرام ناظری از قبل اعلام کرده بود اگر از مقامات کسی در سالن باشد، برنامه‌ای اجرا نخواهد کرد که با حضور حدادعادل(که اساسا نام‌اش در میان سخنران‌ها نبود و معلوم نیست چه شد که ناگهان در لیستِ سخنران‌ها قرار گرفت)، به هیچ‌روی حاضر نشد روی صحنه بیاید.
۳- در این مراسم، همزمان با حضورِ غلامعلی حدادعادل برای سخنرانی، بیش از نیمی از حاضران سالنِ مراسم را ترک کردند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها