تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25864

ضیاالدین دری ضمن گلایه از ارگان ها و نهاد های دولتی و خصوصی، از بسته شدن تمام درها برای ساخت آثارش صحبت کرد.

ضیا الدین دری کارگردان سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «پهلوان خشمگین» گفت: من به جز «پهلوان خشمگین» ۵ فیلمنامه دیگر هم در دست دارم اما هیچ کسی حاضر به سرمایه گذاری در این آثار نیست. درهای تمام ارگان های دولتی و خصوصی روی من بسته شده اند و دیگر به بن بست رسیده ام.

وی افزود: برای جذب سرمایه به هر کجایی که فکرش را بکنید، رفته ام اما آنها حتی حاضر به دیدن من نیستند و جواب تلفن من را هم نمی دهند. می دانم که آنها از روی عمد پاسخ من را نمی دهند.

دری در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط تنها کاری که من بلدم این است که فیلمنامه بنویسم. به هرحال یک روز برای یکی از آنها سرمایه جذب می شود اما با این وجود این روزها تنها برخی از گروه های خاص مشغول تولید هستند و این نکته ای است که می توان به آن انتقاد کرد. جالب این است که هیچ کدام از فیلمنامه های من کپی نیستند اما با این وجود باز هم دچار مشکل شده ام.

«پهلوان خشمگین» داستانی واقعی از زندگی و رفتار پهلوان ضیا میرقوامی است. ضیا که در رشته کشتی پهلوانی و زورخانه ای نام آور بود در ۲۰ سالگی به عنوان پهلوان پایتخت معرفی شد. وقتی او پهلوان تهران شد افرادی همچون جهان پهلوان تختی در سن نوجوانی بودند با الگو قراردادن رفتار و مدل کشتی گرفتن او وارد گود کشتی شدند. بخش اعظم داستان مربوط به سال های ۱۳۲۵ تا ۱۳۲۷ شمسی می شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها