تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97197


عبدالرضا کاهانی فیلم‌ساز ایرانی به زودی فیلم آینده خود با نام «آزاد مثل هوا» را در تورنتو و در ماه نوامبر فیلم‌برداری خواهد کرد.

به گزارش سینماسینما،به گفته‌ امیر گنجوی مدیر شرکت فینیکس این فیلم در حال حاضر مرحله پیش‌تولید را می‌گذراند و قرار است ترکیب بازیگران آن از کشورهای فرانسه، کانادا و ایران باشد. تاکنون حضور رضا عطاران هنرپیشه‌ مطرح ایرانی در پروژه قطعی شده که سابقه‌ همکاری در چهار فیلم دیگر را هم با کاهانی دارد. ضمن این‌که اوفلی بو بازیگر زن فرانسوی که در فیلم «مکتوب مای لاو» به کارگردانی عبدالطیف کشیش بازی کرده هم قرار است در پروژه حضور داشته باشد و به زودی یک بازیگر مطرح فرانسوی و کانادایی نیز به پروژه اضافه خواهند شد.
عبدالرضا کاهانی پیش از این در فستیوال‌های مختلفی شرکت کرده و جوایزی از جمله بهترین فیلم از فستیوال تسالونیکی یونان و جایزه‌ ویژه هیأت داوران از فستیوال کارلوی‌‌واری جمهوری چک را به دست آورده است. از این فیلم‌ساز اخیرا فیلم «استراحت مطلق» با بازی رضا عطاران در کشور فرانسه اکران شد. گنجوی در ادامه گفت: کمپانی‌های مختلفی از فرانسه ، کانادا ، امریکا و استرالیا برای پخش فیلم ابراز علاقه کرده‌اند که تاکنون کمپانی بلوبرد و فینیکس پخش این فیلم را در فرانسه و کانادا بر عهده گرفته‌اند.

منبع : سایت فیلم اینترنشنال

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها