تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 109426

جیم کری کمدین معروف آمریکایی در جوانی به همراه خانواده اش تا مدت‌ها در یک اتومبیل زندگی می‌کردند.

به گزارش سینماسینما، جیم کری کمدین مشهور آمریکایی کوچکترین عضو از چهار فرزند خانواده اش بود. او از کودکی علاقه شدیدی به بازیگری داشت و به همین جهت همیشه سعی می‌کرد تا در انظار عمومی به اجرای نمایش بپردازد و حتی برای دوستانش نمایش خصوصی بگذارد. با بیکاری پدر جیم کری و نامساعد شدن وضعیت خانواده او روحیه شاد وی بیشتر به یأس تبدیل شد چرا که تمام افراد خانواده او در یک کارخانه کار می کردند و خود او نیز بعد از مدرسه در این کارخانه کار می کرد.

بعد از مهاجرت آن‌ها از تورنتو به لس آنجلس و ترک کار کردن در کارخانه، خانواده جیم کری مجبور بودند تا مدتی طولانی در یک ون خانوادگی زندگی کنند تا وضعیت مالی آن‌ها به حالت عادی باز گردد.

جیم، در هالیوود مدتی اجراهای کمدی تک نفره را در کلوب‌های شبانه تجربه کرد و آرام‌آرام وارد سینما شد، او تا یک دهه پس از انجام فعالیت‌های سینمایی نقش مهمی را بدست نیاورد. در اولین فیلم‌هایش هیچ نشانی از استعدادهای نمایشی خود بروز نداد.

نقطه ظهور او به عنوان یک ستاره هالیوود در فیلم «ماسک» بود که فروش بالایی را تجربه کرد، اما جیم کری تنها ۳۵۰ هزار دلار دستمزد از این فیلم دریافت کرد، اما جیم کری در همان سال با فیلم «احمق و احمق‌تر» که بسیار هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت هفت میلیون دلار دستمزد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها