تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 116585

 

انتشار گزارش سالانه فیلیمو در وبسایت این سرویس دی او دی، اطلاعات قابل توجهی از صنعت پررونق این روزها یعنی سینما و شبکه نمایش خانگی را ارائه کرد.

به گزارش سینماسینما ،فیلمیو یکی از اصلی­ترین فعالان وی او دی ایران است و بیش از چهار سال از فعالیت آن می­گذرد، با این حال میزان رشد هر ساله و به ویژه در سال­های ۹۶ و ۹۷ آن، نشان از گسترش فرهنگ تماشای آنلاین در میان عموم دارد. این گزارش اطلاعاتی با رویکردهای متفاوت از جمله رویکردهای تجاری و سینمایی دارد و برای تشخیص رفتار تماشاگر در شبکه نمایش خانگی راهنمای جامعی است. از جمله اینکه فیلم­ها و سریال­های برتر در شبکه نمایش خانگی چه سلیقه ­هایی را پوشش می­دهند و حتی اگر بعضی بازیگران و عوامل کنار یکدیگر قرار بگیرند، می­توانند پرفروشترین فیلم نمایش خانگی را بسازند.

اهمیت دیگر اطلاعات مطرح شده در گزارش فیلیمو به تقسیم میزان تماشا در ابزارهای متفاوت مربوط است. همانطور که قابل پیش­بینی است عموم افراد به تماشای فیلم و سریال روی گوشی موبایل علاقه دارند و البته تماشا بر روی تلویزیون هوشمند هم با ۲۱ درصد تماشا، روند رو به رشدی را نشان می­دهد.

همچنین فیلیمو با اعلام رقم تقسیم پهنای باند بر روی شبکه­های اینترنتی، نشان داده است که کاربران تلفن همراه از جمله ایرانسل و همراه اول، بیشتر از ۴۵ درصد ترافیک این سایت را پوشش می­دهند. در این میان ارقام بزرگ و قابل توجهی از جمله تماشای بیش از ۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون دقیقه فیلم و سریال در بازه زمانی خرداد ۹۷ تا خرداد۹۸ نیز در گزارش فیلیمو آمده است که نشان می­دهد بیش از ۱۹ هزار اپیزود فیلم و سریال موجود در شبکه نمایش خانگی فیلیمو با چه میزان تماشا همراه است.

گزارش کامل را میتوانید از این لینک بخوانید.

www.filimo.com/info97

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها