تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 133845

ژاله صامتی که پس از چند سال در همکاری دوباره با جلیل سامان با «زیرخاکی» به تلویزیون برمی گردد، این سریال را اثر جذابی معرفی کرد که باعث آشتی تماشاچی ها با تلویزیون می شود.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی این سریال، ژاله صامتی که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران شده بود، در ابتدا درباره ایام قرنطینه گفت: ما هم مثل بقیه در قرنطینه هستیم. سر سریال «زیرخاکی» بودیم و منتظریم تا اوضاع سروسامان بگیرد و دوباره شروع کنیم.

وی در پاسخ به مجری که اشاره می کرد بازیگران هم مثل برخی دیگر اقشار از این تعطیلی ها ضربه خورده اند، تاکید کرد: صد در صد. کارمندان حقوق دریافتی ماهیانه دارند و بعدها حقوق بازنشستگی می گیرند. خواهر خود من شرکت خصوصی دارد و نصف حقوق کارمندان خود را پرداخت کرد.

این بازیگر ادامه داد: به هرحال عده ای ممکن است سرکار نروند و دریافتی هم داشته باشند ولی ما بازیگران جزو اقشاری هستیم که پشتوانه مالی نداریم و فقط زمانی که کار می کنیم پول می گیریم و چه زمانی بتوانیم دوباره سرکار برویم معلوم نیست.

صامتی یادآور شد: رعایت قرنطینه وظیفه همه ما است و کسی نمی تواند بگوید به من ربطی ندارد. خود من فقط برای خرید مایحتاج بیرون می روم و سریع برمی گردم. متاسفانه من هم آدمهایی را دیده ام که رعایت نمی کنند و نمی دانم با خودشان چه فکری می کنند. لابد بیماری را جدی نگرفته اند یا مثل بعضی ها فکر می کنند مرگ برای آنها نیست و برای همسایه است.

وی درباره کارهای تازه اش گفت: در سینما فیلمی به نام «پسرکشی» دارم که قرار بود عید اکران شود اما به کرونا خورد. بعد از سالیانی سال سریالی بازی کرده ام که «زیرخاکی» نام دارد و کار بسیار جذابی است. این کار را جلیل سامان ساخته و کار خیلی خوبی است که فکر می کنم باعث شود تماشاچی ها دوباره با تلویزیون آشتی کنند.

صامتی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه دوست داشتید چند ساله باشید، گفت: به سال اعتقادی ندارم اما دوست داشتم ۲۰ سال جوان تر بودم! من وارد ۴۸ سالگی شده ام و اگر ۲۰ سال جوان تر بود، اتفاق عجیب و غریبی در حوزه کاری ام که پیش نمی آمد، چون من به همین مسیری که جلو آمده ام اعتقاد دارم و فکر می کنم درست بوده است ولی ممکن بود سراغ کارهایی را که می شد انجام بدم و انجام ندادم بروم. شاید آن موقع دانش نداشتم که باید این کارها در ادامه زندگی ام انجام بشود اما اگر می شد دلم می خواست با دانش فعلی ام بتوانم سراغ آن کارها بروم.

بازیگر سریال «نفس» دیگر ساخته جلیل سامان در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر این دوران تمام بشود و سراغ کارهایمان برویم و حالمان خوب شود. فکر می کنم ناشکری خیلی از ما باعث این موضوع شد و امیدوارم این روزها یادمان نرود که تشنه معاشرت با آدمها هستیم.

سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا در ماه رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها