تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 165732

 

منصور ضابطیان مجری و برنامه‌ساز تلویزیونی و رادیویی جمعه ۱۹ آذر به استودیوی برنامه «رخ به رخ» می‌آید.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ منصور ضابطیان نویسنده، مجری و برنامه‌ساز تلویزیونی و رادیویی در تازه‌ترین قسمت از برنامه «رخ به رخ» مقابل امیرعلی دانایی قرار می‌گیرد. ضابطیانِ فعال در قاب تلویزیون، جعبه رادیو و در گذشته مطبوعات؛ “گفت‌و‌گو” را دنیایی با قواعد خاص خود می‌داند؛ از این رو در این قسمت از برنامه «رخ به رخ» شاهد گپ و گفتی متفاوت با حال و هوایی ویژه خواهیم بود.
در «رخ به رخ» از اولین قدم های مهمان به استودیو بدون هیچ دیواری روایت می‌شود و بنا بر شخصیت مهمان و متناسب با سبک زندگی او گفت‌وگو هر بار شکلی متفاوت می یابد. تلاش برای ارتباطی بی‌تعارف و صریح با خودِ واقعی افراد یکی از اهداف این برنامه است. در این مجموعه تلویزیونی مهمانان برنامه از حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و … انتخاب شده‌اند و تمام بخش های برنامه با سوالاتی طراحی شده که هدف آن رو به رو شدن با احساسات مختلف آدمی است.
گفت و گو درامای «رخ به رخ» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، اجرای امیرعلی دانایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می رود. بازپخش این برنامه یکشنبه ساعت ۱۴:۰۰ است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها