تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24631

کیمیا علیزادهسامانه کنسرت آنلاین کشور به منظور قدردانی از کیمیا علیزاده اولین بانوی ایرانی برنده مدال المپیک، تازه‌ترین برنامه خود را با همراهی هنرمندان محبوب و مورد علاقه این ورزشکار برگزار می‌کند.

به گزارش سینماسینما، همزمان با بازگشت کاروان ورزشی کشورمان از المپیک، سامانه کنسرت آنلاین کشور اجرای ویژه‌ای را به قدردانی از افتخار آفرینی و تاریخ سازی کیمیا علیزاده اولین زن ایرانی برنده مدال المپیک برگزار خواهد کرد. در این کنسرت که بهنوش بختیاری اجرای آن را بر عهده خواهد داشت، از هنرمندان مورد علاقه کیمیا علیزاده دعوت خواهد شد تا در تالار اندیشه حوزه هنری و در حضور دیگر غیور زنان کاروان المپیک به اجرای برنامه بپردازند.

این کنسرت ویژه مانند سایر اجراهای سامانه به شکل آنلاین برگزار خواهد شد و کاربران در سراسر ایران و جهان می‌تواند از طریق سامانه کنسرت آنلاین کشور این اجرا را به صورت زنده تماشا کنند.

برگزار کننده کنسرت‌های آنلاین در ایران پیش از این اجراهایی با حضور علیرضا قربانی، حجت اشرف‌زاده، گروه دنگ‌شو و سالار عقیلی برگزار کرده بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و تماشای کنسرت ویژه برای اولین زن ایرانی برنده مدال المپیک می‌توانند به سامانه کنسرت آنلاین مراجعه کنند.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها