تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7414

جشنواره فیلم فجرمسعود ردایی با شش فیلم متقاضی حضور در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر است.به گزارش سینماسینما، این تهیه کننده فرم شرکت دو فیلم سینمایی و ۴ مستند را برای حضور در بخش‌های مختلف جشنواره امسال پر کرده و این روزها منتظر بازبینی هیات انتخاب است.

مسعود ردایی در خصوص این فیلم‌ها گفت: با “مالاریا” به کارگردانی پرویز شهبازی متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ هستم. برای فیلم سینمایی “سه بیگانه” ساخته مهدی مظلومی هم با توجه به اینکه فیلم اولی محسوب می‌شود، متقاضی حضور در بخش نگاه نو جشنواره هستم.

او در خصوص آثار مستندی که تهیه کرده نیز توضیح داد: “آن دو ساعت” به کارگردانی مهرداد غفارزاده که به رویداد تاریخی ١٣ بهمن ۵٧ و حضور حضرت امام (ره) در ایران اسلامی می‌پردازد، “اطلسی‌ها” ساخته مهرداد غفارزاده با موضوع زنان در دفاع مقدس، “شبکه” به کارگردانی محمد شکیبانیا با موضوع شبکه‌های اجتماعی و نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و “دستهای خالی” ساخته بیات ترک با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با موضوع ریشه‌های پیدایش انقلاب اسلامی، چهار مستندی است که تهیه کرده‌ام و متقاضی حضور در بخش مستند جشنواره امسال هستم.

ردایی در پایان گفت: نسخه‌هایی از فیلم‌های سینمایی «مالاریا» و «سه بیگانه» و مستندهای «آن دو ساعت» و «اطلسی‌ها» را تاکنون تحویل دبیرخانه جشنواره داده‌ام.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها