تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38019

جشنواره فیلم فجرسینماسینما، علی پاکزاد – مسعود نجفی مدیرروابط عمومی جشنواره فجر معتقد است یک سوم افرادی که برای حضور در جشنواره اسم‌نویسی کرده‌اند حذف خواهند شد تا نظم بهتری به کاخ جشنواره داده شود. زیرا رسانه‌ها برای ارائه اسامی خبرنگاران حد مجاز را رعایت نکرده‌اند و روابط عمومی مجبور به انجام این کار است.

به گزارش سینماسینما، مسعود نجفی در گفت‌وگو با سینماسینما درباره شرایط سی پنجمین دوره جشنواره فجر گفت: «بیش از ۱۵۰۰ خبرنگار برای حضور در جشنوراه سی پنجم ثبت نام کرده‌اند.  با وجود اینکه همه بر نظم کاخ جشنواره تاکید دارند، اما بسیاری از رسانه‌ها اسامی افراد زیادی را برای حضور در جشنواره امسال قید کرده‌اند. اکنون ما در صدد هستیم که یک سوم از این اسامی را حذف کنیم و به کسانی که الویت بیشتری دارند کارت بدهیم.»

مدیر روابط عمومی جشنواره فجر اضافه کرد: «سعی می‌کنیم الویت بندی کنیم. اولین الویت ما بر اساس تعداد افرادی که می‌توانند از هر رسانه در جشنواره حضور پیدا کنند است. الویت دوم خود رسانه‌ها و جایگاه آنهاست. الویت سوم نام افرادی است که اعلام شده‌اند و ما بررسی می‌کنیم که این افراد آیا صلاحیت حضور در آن حوزه را دارند یا خیر. ضمن اینکه مواردی که اعلام کرده بودیم را نیز بررسی می کنیم. یعنی رسانه‌هایی که افراد زیرمجموعه آن ثبت نام کرده‌اند باید مجوز ارشاد را داشته باشند.»

او ابراز امیدواری کرد زمان برپایی نشست خبری جشنواره کارت رسانه‌ها توزیع شود.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. ناشناس
    ۱۳, دی, ۱۳۹۵ ۹:۰۶ ق٫ظ

    آقای صالحی این سینما الان نیاز به یک روح تازه دارد به دلایل مختلف مثلا فیلمی ارزشی مثل یتیم خانه ایران که با بی مهری های فروان مواجه شد مثل تعداد کم سالن ها و ……. یا اکران نشدن فیلم های مجوز دار که در این دوره مدیریت سازمان سینمایی بیشتر از هر موقع دیگر بود و شرایط نا برابری در اکران فیلم ها که این موضوع یک نوع تبعیض قایل شدن و حق خوری هست مخصوصا فیلم های ارزشی مثل یتیم خانه ایران و ……..
    انتخاب های مافیا گونه در سطح مدیر های سینمایی که اخیرا یکی از آن ها رخ داد در انجمن سینما جوانان ایران و انتخاب های بحث برانگیز به جای مدیر های قبلی که این موضوع به مجلس هم کشیده شده از نظر من سینما ما نیاز به جنجال مضاعف ندارد.
    جناب ایوبی نا کارامدی خودشون رو در دوره وزیر ارشاد سابق ثابت کردند و باعث فشار به وزارت ارشاد و نارضایتی بسیاری از سینماگران را در پی داشت و در پی دارد.
    امید است جنابعالی تدبیر لازم را در بهبود شرایط موجود به کار گیرید.

نظر شما


آخرین ها