بیش از سی فیلم برگزیده در بخش های مختلف در سومین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در می آیند.
به گزارش سینماسینما، در سومین روز از این جشنواره بیش از سی فیلم برگزیده در بخش های مختلف سینمای سعادت، جلوه گاه شرق،جام جهان نما،مستند زیر ذره بین،بازسازی کلاسیک ها،فیلم های مهربان با محیط زیست،سینمای بالتیک،سینمای کره و …در کاخ جشنواره چارسو به نمایش در می آیند.
در سالن شماره ۱ چارسو مستند زیتون های زخمی (ماجد نیسی)،محصول کشور ایران ساعت ۱۲، فیلم باد سیاه (حسین حسن) محصول مشترک عراق،آلمان و قطر، ساعت ۱۳:۳۰ برای عموم روی پرده می روند.
فیلم نگار ( رامبد جوان) ساعت ۱۵:۳۰ برای هیات داوران و اهالی رسانه،گلوری (کریستینا گروزوا و پیتر والچانوف) محصول کشور بلغارستان،ساعت ۱۷:۳۰ ، تبعیدی (دیویس سیمانیس)محصول کشور لتونی،ساعت ۱۹:۳۰، شیر(گرت دیویس) ،ساعت ۲۱:۳۰ و تاریکی (دنیل کاسترو زیمبرون) ،محصول کشور مکزیک ساعت ۲۳:۴۵ نمایش عمومی خواهند داشت.
در سالن شماره ۲ چارسو فیلم های کوری ( ریشارد بوگایسکی) محصول کشور لهستان،ساعت ۱۱:۳۰ برای هیات داوران و اهالی رسانه،خانه دیگران ( راسودان گلورجیدز) محصول مشترک گرجستان،اسپانیا،کرواسی و روسیه،ساعت ۱۳:۳۰ برای اهالی رسانه، مسافر ( آدریوس یوزناس) محصول کشور لیتوانی ساعت ۱۶:۵۰ برای عموم ،سفر زمان ( ترنس مالیک) محصول ایالت متحده امریکا ساعت ۱۸:۴۰ برای اهالی رسانه و خانه کاغذی ( مهدی صباغ زاده) ساعت ۲۰:۳۰ برای هیات داوران و اهالی رسانه نمایش داده می شوند.
در این روز سالن شماره ۳ چارسو با نمایش فیلم پیهو ( وینود کاپری) محصول کشور هندوستان،ساعت ۹:۱۵ برای هیات داوران و رسانه کارش را شروع می کند. فیلم های تبعید( ریتی پان) محصول مشترک کامبوج و فرانسه ،ساعت ۱۴ ، مادر ( ریری رضا) محصول کشور اندونزی ،ساعت ۱۷:۴۵،نمک و آتش (ورنر هرتزوک)، از کشور آلمان ،ساعت ۱۹:۳۰ و پایان رویاها ( محمد علی طالبی) ساعت ۲۳:۴۰ برای عموم نمایش دارند.فیلم بال های پدرم( کیوانچ زر) از کشور ترکیه هم در همین سالن در ساعت ۲۱:۳۰ برای هیات داوران و اهالی رسانه نمایش داده می شود.
سالن شماره ۴ چارسو در اولین سانس برنامه هایش مجموعه فیلم های کوتاه را ساعت ۱۳:۴۰ برای عموم روی پرده دارد و وصیت پدر ( باقیت موکول و دستان ژاپاژ اولو) محصول قرقیزستان، ساعت ۱۵ برای اهالی رسانه و هیات داوران ،بی نام و نشان ( تاغیر احمد) محصول بنگلادش،ساعت ۱۷:۲۰ ، کلید شانس ( لی گائه، بیوک) از کره جنوبی، ساعت ۱۹:۲۰ و سرمای قلندر ( مصطفی کارا) از کشور ترکیه برای عموم نمایش داده می شود.
آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- نقدی بر فیلمهای کوتاه باکس شیراز در جشنواره جهانی فیلم فجر
- معرفی داوران چهار بخش جشنواره جهانی فیلم فجر
- چهل و سومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آثار بخشهای چشمانداز و زیتون شکسته معرفی شدند
- برنامه نشستهای چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد
- جشنواره جهانیِ فیلم فجر در شیراز؛ جشنواره ثبات میخواهد
- اعلام آثار راهیافته به ۲ بخش جشنواره جهانی فیلم فجر
- اولین نمایش «مرد خاموش» در ایران؛ تیزر رونمایی شد
- داوران ایرانی معرفی شدند؛ افتتاح جشنواره جهانی فیلم فجر با فیلمی از عباس کیارستمی
- معرفی فیلمهای ایرانی حاضر در جشنواره جهانی فیلم فجر
- دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مطرح کرد: نوری بیلگه جیلان در تیم داوری/ حضور ۸ فیلم ایرانی در بخش رقابتی
- شیراز در آستانه یک آزمون تاریخی؛ ۱۰ مطالبه برای برگزاری یک «جشنواره واقعی»
- آغاز شمارش معکوس برای میزبانی فارس از جشنواره جهانی فیلم فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





