تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82791

مت دیمن قصد دارد تا برای فرار از دست ترامپ دست به مهاجرت بزند و به آن سر دنیا برود.

به گزارش سینماسینما، شایعه‌ای تایید نشده حاکی از این است که مت دیمن آنقدر از دست ترامپ و سیاست‌هایش خسته است که قصد دارد تا با همسر و چهار دختر کم سنش به آن سر دنیا برود و در استرالیا سکونت کند.

در واقع از آنجا که دیمن به تازگی خانه‌ای در منطقه بروکن‌هد استرالیا خریده است، این شایعه تقویت شده است. این منطقه ۵۰۰ مایل با ساحل سیدنی فاصله دارد.

گفته شده این ملک که چشم‌انداز زیبایی بر اقیانوس دارد با فاصله اندکی از خانه‌ای واقع شده که متعلق به کریس همسورث است.

دیمن با همسورث در فیلم «ثور: رگناروک» هم‌بازی بود و خانواده دیمن با این منطقه آشنا هستند و بارها به خانه همسورث رفت و آمد داشته‌اند.

همسورث این خانه را سال ۲۰۱۶ به مبلغ ۳.۴۵ میلیون دلار خرید.

گفته شده دیمن اخیرا در صحبت با دوستانش گفته برایش فرقی نمی کند کجا فیلم بسازد یا در فیلم بازی کند و برایش اهمیت دارد که خانواده‌اش در امنیت زندگی کنند.

معلوم نیست آیا دیمن که برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب است و ۶ بار نامزد دریافت جایزه امی شده قصد دارد خانه خود را در آمریکا حفظ کند یا خیر. وی این خانه ۳ هزار متر مربعی با ۹ اتاق خواب را که شامل ۵ اتاق خواب برای اهالی منزل، ۲ اتاق خواب خدمتکار و ۲ اتاق خواب مهمان است، سال ۲۰۱۳ حدود ۱۵ میلیون دلار خرید. چند سال پیش شایعه شده بود او قصد دارد این منزل را به مبلغ ۲۰ میلیون دلار بفروشد. با این حال چندی پیش دیمن یک پنت هاوس ۶ خوابه را در بروکلین به مبلغ ۱۶.۴۵ میلیون دلار خرید.

جدیدترین فیلم دیمن با عنوان «کوچک سازی» با موفقیت مالی و نظر مثبت منتقدها روبه رو نشد.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها