سه تهیه کننده برنامه گفتگو محور «اِلن شو» با اجرای «اِلن دی جنرس» به دلیل ایجاد شرایط نامناسب در محل کار برای کارکنان از این برنامه تلویزیونی پرمخاطب اخراج شدند.
به گزارش سینماسینما، «اد گلاوین»، «کوین لمان» و «جاناتان نورمن» سه تهیه کننده اجرایی برنامه تلویزیونی «اِلن شو» هستند که به سبب ایجاد ارعاب و ترس، رفتارهای تلافی جویانه و آزار و اذیت جنسی کارکنان از این برنامه تلویزیونی اخراج شدند.
کمپانی وارنرمدیا پس از دریافت گزارش هایی درباره فضای کاری نامناسب، نژادپرستی و اذیت و آزار در این برنامه اقدام به بررسی این ادعاها و مصاحبه با کارکنان قدیمی و جدید آن کرده است.
«مری کانلی» و «اندی لاسنر» دو نفر از تهیه کنندگان اجرایی اصلی برنامه «اِلن شو» علیرغم برخی اتهامات علیه آنها همچنان در این برنامه تلویزیونی باقی خواهند ماند.
تحقیقات کمپانی وارنرمدیا درباره برنامه «اِلن شو» که در مراحل پایانی قرار دارد تاکنون به یافته هایی درباره فضای نژادپرستانه در محل کار دست نیافته گرچه برخی از کارکنان از تجربه حساسیت نژادی در فضای کار صحبت کرده اند.
«اِلن دی جنرس» ـ مجری این برنامه تلویزیونی ـ در یک تماس ویدئویی ایجاد تغییرات در تیم تهیه کنندگان این شوی تلویزیونی را تائید کرد و بار دیگر از کارکنان به سبب انتشار گزارش های رسانه ای درباره فضای کاری مسموم این برنامه عذرخواهی کرد.
«دی جنرس» همچنین عنوان کرد: «به سبب شخصیت درونگرایم و این موضوع که دوست دارم فضای خودم را داشته باشد، برخی کارکنان فکر کردند آدم خوبی نیستم. با این حال من شخصی چندلایه هستم و نهایت تلاشم را می کنم که آدم بهتری باشم و از اشتباهات گذشته ام درس بگیرم.»
برنامه گفتگو محور «اِلن شو» که از ۸ سپتامبر ۲۰۰۳ از شبکه ان بی سی به روی آنتن می رود، تاکنون ۱۷۱ نامزد جایزه امی و ۶۱ بار این نیز برنده این جایزه شده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





