جام جم نوشت :قانون مورفی دقیقا برای جمشید هاشم پور فعال شده است؛ بازیگری که ۴۰ سال است در سینما فعالیت دارد و در دهه ۶۰ سوپراستار سینمای ایران بود که فروش فیلم ها را تضمین می کرد. ستاره ای که خیلی ها به عشق دیدن بازی های او با آن سر بی مویش به سینما می رفتند تا او را در هیبت قهرمان تاراج و کانی مانگا، عقاب ها، یوزپلنگ و… ببینند.
بازیگری که آنقدر هوشمند بود که با حضور در فیلم هایی مانند مادر و پرده آخر نشان داد توانایی های منحصر به فردی دارد و نباید نام او را به عنوان بازیگر اکشن به خاطر سپرد. هاشم پور در همه این سال ها آنقدر هوشمند بوده که کمتر راضی به مصاحبه شده، در شبکه های اجتماعی اصلاحضور ندارد و عکس های یادگاری اش فقط با مردم کوچه و بازار است که هنوز عاشقانه او را دوست دارند و کنارش می ایستند و با او عکسی به یادگاری می گیرند.تا حالا کسی نشنیده و ندیده که این بازیگر در مجلسی یا محفلی یا مهمانی حضور داشته باشد. سال هاست بدون هیچ حاشیه ای کار و زندگی می کند. همین آدم بی حاشیه و بر عکس نقش های اکشنش، آرام تصمیم گرفته به دیدار جمیشید مشایخی برود و عرض ادبی به محضر استاد کند و انگار از بد حادثه در این ملاقات در جمع بازیگرانی قرار می گیرد که همگی در شبکه های اجتماعی و دنیای واقعی حضوری پررنگ دارند، دست به مصاحبه شان خوب است و عکسی به یادگار می گیرد که با انتقاد تند کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها رو به رو شده است که ای بابا این چه کاری است که با بازیگری پیشکسوت که بیمار است و حال و روز خوبی ندارد، عکس بگیرید و منتشر کنید که ای مردم ببینید ما به ملاقات آقای مشایخی رفته ایم و بله ! ما چقدر خوبیم ! قانون مورفی دقیقا سراغ آقای ستاره رفته و بی خود و بی جهت این مرد بی حاشیه را وارد یکی از چالش برانگیزترین اتفاقات روز کرده است، اما همه آنهایی که جمشید هاشم پور را می شناسند می دانند که او از بدحادثه در قاب این عکس قرار گرفته و گرنه او کجا و این به اصطلاح قرتی بازی ها کجا!
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- رکوردداران روز اول اکران
- «اتاق فرار» پرمخاطبترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
- معرفی برگزیدگان جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۴ ایتالیا/ «من کاپیتان» بهترین فیلم شد
- روسای جدید آکادمی سزار معرفی شدند
- فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
- «طاووس خانم و ازدواجهایش» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه میرود
- حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاهتر نکنیم
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- جزئیات برنامههای جشنواره ترایبکا اعلام شد/ نمایش فیلمهای خاطرهانگیز هیچکاک، اسکورسیزی و اسپیلبرگ
- برگزاری دوازدهمین کارگاه بینالمللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
- این هنر و تجربه آنتی ویروسی ست بر فیلم های به هرقیمت مسخره
- جشنواره «هاتداکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاریهای تهدید کننده
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- نظارت سازمان سینمایی به نمایش آثار سینمایی خارجی در پلتفرمها
- پل استر درگذشت
- رامین حسینپور بهترین آهنگساز فستیوال لسآنجلس شد
- رقابت ویژه چند فیلم و تعطیلی یک روزه سینما
- «پر» در جشنواره ورونژ روسیه نمایش داده میشود
- مسعود اسکویی درگذشت
- برگزیدگان جشنواره فیلم پکن معرفی شدند/ تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
- «سیم خاردار» در کازابلانکا
- راهیابی مستند «دوربین فرانسوی» به جشنواره ارمنستانی
- نمایشگاه نقاشی «درخت جان» در گالری کاما
- رضا شیخی فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
- پایان فیلمبرداری «خالد» در زیگورات
- معرفی آثار راه یافته به بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- امیر جدیدی، منصور بهرامی میشود
- زیر پوست شهر/ نگاهی به سریال «افعی تهران»
- هیات داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند/ گلادستون، کورئیدا و بایونا در فهرست