نمایش «دِویل» که به پنج اجرای پایانی خود در عمارت نوفللوشاتو رسیده، امشب در یک گفتگوی مجازی زنده با کارگردان آن، بررسی میشود.
به گزارش سینماسینما، نمایش «دِویل» ششمین اثر حمید رحیمی است که با استقبال مخاطبان مواجه شد و به پنج اجرای پایانی خود در عمارت نوفل لوشاتو رسیده است. این نمایش امشب ساعت ۲۲ در یک گفتگوی مجازی زنده با کارگردان به میزبانی مرتضی رنجبران بررسی میشود.
این نمایش تاکنون میزبان چهرههایی چون محمدامیریاراحمدی، پروفسور ناظرزاده کرمانی، رحمت امینی، فرشاد کارخانی، شهابالدین حسینپور، محسن حسینی، مهدی صلاحی، ساقی حاجیپور، میثم عبدی و … بوده است.
تماشای «دِویل» برای گروه سنی کمتر از ۱۳ سال توصیه نمیشود و تا ۱۰ دی ۱۴۰۳ هرشب ساعت ۱۹:۳۰ میزبان علاقهمندان خواهد بود.
«دِویل» روایتی متفاوت از جهل و نادانی در جوامع مختلف بشریست و پوستر آن را فرشید حیدری (استودیو ولگرد) طراحی کرده است.
ستاره آرام، معصومه اسمی، ریحانه بایرامی، المیرا بهشتیان، ماهک پناه، روناک جعفری نوبخت، محمدرضا حاجیپور، نیوشا حبیبی، سجاد خباز، مصطفا خسروجردی، علی روزگار، روشنک سرچمی، عرفان سیدان، صدرا عیسیپور، فیروزه فقری، کوروش قبادی،نوشاد کوهلی، مبین وفایینژاد، محمد یوسفی، بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا هستند.
همچنین دیگر عوامل این نمایش عبارتاند از: نویسنده: جعفر غلامپور، طراحی صدا و موسیقی: امیر صدیقیان ، طراح گریم: شبنم روزبهانه، طراح صحنه: سعید یزدانی – حمید رحیمی، طراح نور: فرشاد نصیری، طراح لباس: مهتاب مهرانفر – حمید رحیمی، برنامهریز: المیرا بهشتیان، دستیار اول کارگردان: نیلوفر عباسی، دستیار دوم و منشیصحنه: آیسو دینپرست، مدیر صحنه: امیدعلی رحمانی، دستیار صحنه: اکرم اسماعیلآبادی – سینا دهقانی – یاسمین امین، مدیر تولید: محمد محمدزاده، مدیر تبلیغات: علی کیهانی، طراح گرافیک: فرشید حیدری (استدیو ولگرد)، عکاس: ایمان ارجمند، مشاور تولید محتوای بصری: بهرنگ دزفولیزاده، فیلمبردار: فرزانه محمد زاده، مدیر روابط عمومی: ستاره نجف آبادی، کارگردان آنونس: صادق کندری، تصویربردار: مرتضی حاج محمدی، موشن گرافی: علی اکبر رجبزاده، ساخت دکور: مصطفی قریشی، دوخت لباس: سمانه بیانی، اپراتور نور: محمدجواد بهادری، مجری طرح: خانه هنر شهریور.
علاقهمندان برای تهیه بلیت میتوانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com/p/devil مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- «دِویل» با ردهبندی سنی روی صحنه میرود
- «بوف آوازهایش را میخواند» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
- عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش جدید به استقبال پاییز میرود
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش تازه از مخاطبان/ «حق با مردم بود» تمدید شد
- «حنوط» به عمارت نوفل لوشاتو میرود/ اجرای ۳ نمایش این هفته پایان مییابد
- در روزهای گرم مرداد ماه؛ میزبانی عمارت نوفل لوشاتو با ۶ نمایش از مخاطبان
- سه نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
- معرفی بازیگران نمایش «رگتیچ»/ آغاز بلیت فروشی
- استقبال از «هاله» ادامه دارد/ نمایشی براساس یک داستان واقعی
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از ۵ نمایش
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از یک نمایش تازه
- اعلام آمادگی عمارت نوفل لوشاتو برای میزبانی از جشنواره تئاتر دانشگاهی
- «عمو ماهیگیر» روی صحنه عمارت نوفللوشاتو
- «دیوان تئاترال» روی صحنه میرود/ آغاز اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه» با حضور مسعود کیمیایی
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- علی زرنگار کارگردان «علت مرگ: نامعلوم»: آقای مستغاثی در حدود تخصصتان سخن بگویید
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- پاسخ سعید مستغاثی به یادداشت علی زرنگار؛ حکایت پوری فِش فِشو و نگهبانی از دایی جان ناپلئون
آخرین ها
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟
- نقد «صنم» و «آنتیک»/ از چرایی حضور یک فیلم در جشنواره تا اثری که محترم ماند
- «رگهای آبی»؛ با فروغ، رزومهای برای باران
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره بینالمللی تئاتر فجر / گزارش تصویری
- چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزیدگانش را شناخت
- دومین روز جشنواره چهل و سوم فیلم فجر / گزارش تصویری
- تأملی بر فضای شنیداریِ «منطقهی دلخواه»/ خارجِ قاب، کمی آنسوتر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر؛ از اعتراض به کیفیت اکران فیلمها تا قیمتهای عجیب بلیت در بازار سیاه
- جشنواره فیلم ساندنس در ایستگاه پایانی/ جایزه جشنواره آمریکایی به دو فیلم ایرانی
- اعلام نامزدهای دریافت جایزه در چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
- اولین دوره جایزه آرونا واسودف و یک نامزدی دیگر برای «کیک محبوب من»
- اولین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- ماجرای پرواز پرچالش از انگلستان به استرالیا/ اثر جدید کارگردان برگزیده کن مقابل دوربین رفت