به گزارش سینماسینما، سحر قریشی، درباره نقش نگین در فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» اظهار کرد: شخصیتم به نقش نگین خیلی نزدیک است. احساساتی بودن و قسمت های ملودرام فیلم با خصوصیات اخلاقی ام شباهت زیادی دارد. به این خاطر توانستم آن طور که محمد حسین فرحبخش می خواست به ایفای نقش بپردازم.
وی افزود: «نگین» در تمام سکانس های فیلم تلاش کرد با طنازی دوستش را شاد کند. کاری که در ارتباطات واقعی هم دوستان برای هم می کنند. بنابراین به نظر خودم و به زعم کارگردان توانستم این نقش را به خوبی بازی کنم.
بازیگر فیلم سینمایی «دردسر بزرگ» با اشاره به کمک رضا عطاران و فرهاد اصلانی برای ایفای نقشش در این فیلم، خاطرنشان کرد: عطاران و اصلانی در طول زمان فیلمبرداری فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» کمک بسیاری به من کردند تا بتوانم از پس نقش نگین که نقشی متفاوت بود برآیم. این یکی از مسائلی بود که توانست در دیده شدن من در این فیلم موثر باشد.
قریشی با تاکید بر اینکه فیلمنامه های ایرانی نمونه ای از فیلمنامه های خارجی هستند، گفت: متاسفانه به دلیل کمبود فیلمنامه های خوب و جدید، نقش ها و قصه ها شناخته شده هستند و هیچ ابهامی در آن ها وجود ندارد و نیازی به تحقیق و بررسی ندارد. به همین خاطر بازیگران برای پذیرفتن نقش در فیلم های سینمایی فکر و بررسی زیادی نمی کنند.
این بازیگر درباره ایفای نقش یک خبرنگار در فیلم سینمایی «رسوایی۲» گفت: بسیاری از دوستانم خبرنگار هستند. گاهی مواقع بازیگران به خاطر برخورد شخصی خبرنگاران دچار بحران هایی می شوند، حال شان را بد می کند.
او یادآور شد: البته بعضی از خبرنگاران با برخورد حرفه ای آرامش را به ما برگردانده اند. بسیار علاقه مند بودم تا دراین نقش بازی کنم و حس و حال خبرنگاران را تجربه کنم.
بازیگر فیلم سینمایی درباره بازی در «رسوایی ۲» گفت: اگر باز هم مسعود ده نمکی به من پیشنهاد کار دهد و فیلمنامه را دوست داشته باشم قبول می کنم و با او همکاری خواهم کرد.
قریشی با اشاره به اینکه جشنواره سی و چهارم فیلم فجر با سال های قبل تفاوت های مشهودی دارد عنوان کرد: تنوع فیلم های امسال با موضوعات متفاوت و مخصوصا فیلم های بخش نگاه نو بسیار جالب توجه است. بازیگران با تجربه در فیلم کارگردان های کار اولی بازی کردند و نشان دادند که به آن ها اعتماد دارند.
قریشی خاطرنشان کرد: اتفاقات جدید و هیجان انگیزی مانند وجود کاخ مردمی در پردیس سینمایی ملت، می تواند به رشد سینمای ایران کمک کند و مردم را بیشتر از قبل با سینما آشتی دهد. همراهی و با مردم بودن، بسیار مهم و لذت بخش است چرا که مردم باید درباره فیلم نظر بدهند و آن را دوست داشته باشند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیا سحر قریشی ممنوع الکار شده است ؟
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
- رمزگشایی روزنامه فرهیختگان از جنجالهای اخیر سحر قریشی
- فرح بخش : سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته و مهاجرتی در کار نیست / او برخواهد گشت
- «بانکزدهها» با موسیقی گروه مشهور کرهای «بیتیاس» آماده نمایش شد
- مراحل فنی «بانکزدهها» تکمیل میشود/ رونمایی از لوگوی فیلم
- پاسخ سحر قریشی به انتقاداتی که از او شد/ پوشیدن لباس پاکبانی تنبیه نیست، افتخار است
- واکنش تند پرویز پرستویی به برخورد غیر متعارف سحر قریشی با یک پاکبان
- دلجویی شهرداری از پاکبان ویدئوی خانم بازیگر
- شکایت مدیریت شهری از «سحرقریشی»/ لزوم عذرخواهی رسمی بازیگر از پاکبانان
- هشدار! این سندروم از کرونا خطرناکتر است
- اعتراض کارگردان «نیوکاسل» به حذف تصاویر سحر قریشی در تیزرهای فیلم
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ افت یک میلیاردی فروش برای سینما
- از تارانتینو چه خبر خانم قریشی؟
- اکران خصوصی فیلم سینمایی “ایکس لارج” / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





