عادل فردوسیپور این روزها تولید برنامهای اینترنتی برای جام ملتهای اروپا (یورو ۲۰۱۶) را به دست گرفته که در کنار پخش زنده این مسابقات، گزارشها و گفتوگوهایی از این مسابقات را هم روی آنتن میبرد.
در «هتتریک» که بعد از مسابقات روزانه پخش میشود، کارشناسان به تحلیل فوتبالهای برگزارشده خواهند پرداخت. منتخبی از برنامههای خبری کانالهای مختلف دنیا، تحلیلهای سیاسی، اقتصادی و … بخشهای مختلفی از ویژه برنامه هتتریک است که علاقمندان فوتبال هر روز شاهد آن هستند.
در معرفی این برنامه اینگونه عنوان شده است، «ناگفتههای یورو ۲۰۱۶ از زبان عادل فردوسیپور را به طور اختصاصی در تلویزیون اینترنتی آیو ببینید.»
بر اساس این گزارش، برنامه «هتتریک» در آیو که یک تلویزیون اینترنتی است قابل دسترسی است. آیو یک سرویس تعاملی است که مخاطبان آن با اتصال به اینترنت میتوانند به محتوای دلخواه خود (ویدئو، صوت، بازی و سرگرمی، خدمات ارزش افزوده و …) دسترسی داشته باشند.
برنامههای این تلویزیون اینترنتی از طریق موبایل و تبلت، وب و یا با استفاده از ست آپ باکس و تلویزیون در سراسر جهان قابل دریافت است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- وداع رسمی عادل فردوسیپور با صداوسیما با تیتراژی ۹۰ ثانیهای
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- آقای جبلی! صراحت بیشتری داشته باشید /یک بار برای همیشه تکلیف ۹۰ را مشخص کنید
- چرا فردوسی پور کنار گذاشته شد؟ محمد سرافراز: مدیر شبکه ۳ خواست خودی نشان بدهد ۹۰ را تعطیل کرد
- مدیر مخالف عادل فردوسیپور از شبکه ۳ رفتنی شد؟/ شبکه ۲ یا سیما فیلم در انتظار فروغی
- وقتی فردوسیپورها نباشند…
- عادل که نباشد علیفر الگو می شود!
- چرا عادل فردوسیپور، محبوبِ سینماگران است
- معرفی برگزیدگان جشنواره بینالمللی فیلمهای ورزشی ایران/ فوتبال ۱۲۰، بهترین برنامه ورزشی از نگاه مردم
- ساترا اجازه پخش برنامه علی کریمی درباره انتخابات فوتبال را نداد
- فردوسیپور عذرخواهی کرد
- آغاز ماراتن جشنواره سی و نهم فجر / گزارش تصویری
- بغض عادل ما را بس
- در گفتگو با کیوان کثیریان مطرح شد/ چرایی حملات تند به عادل فردوسیپور
- عادل فردوسیپور به قطر میرود/ فردوسیپور فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را گزارش میکند
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- جزئیاتی تازه از داستان فیلم محمد رسولاف/ زندگی یک قاضی دادگاه انقلاب تهران در «دانه انجیر مقدس»
آخرین ها
- تقدیر ویژه جشنواره اوبرهاوزن از فیلم کوتاه ایرانی
- «عامه پسند» اکران آنلاین میشود
- «عمو ماهیگیر» روی صحنه عمارت نوفللوشاتو
- حضور همراه اول در نمایشگاه بینالمللی اینوتکس ۲۰۲۴
- شکایت آموزش و پرورش از «افعی تهران»
- جزئیاتی تازه از داستان فیلم محمد رسولاف/ زندگی یک قاضی دادگاه انقلاب تهران در «دانه انجیر مقدس»
- دعوت گروه «فقر پشت پردهها» برای اعتصاب/ حقوق و بیمه کارکنان، چالش مدیران جشنواره کن
- در «تحریک کنندگان»؛ مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
- مدیرکل هنرهای نمایشی استعفا داد
- راهیابی «آمرغ» به جشنواره آسیای جنوبی مونترال
- حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
- «دیوان تئاترال» روی صحنه میرود/ آغاز اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه» با حضور مسعود کیمیایی
- صعود مقاومت ناپذیر و حیرت انگیز آقای کارگردان/ نگاهی به فیلم «چهارشنبه سوری» به مناسبت سالروز تولد اصغر فرهادی
- «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
- بزرگداشت کیانوش عیاری و افتتاح گنجینه این فیلمساز در موزه سینما
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- نمایش موزیکال «شازده کوچولو» / گزارش تصویری
- پیکر مسعود اسکویی به خانه ابدی بدرقه شد/ چرا برخی آدمها محبوب میشوند؟
- پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
- رقابت ستارههای یک کمدی و یک درام عاشقانه تاریخی/ میزبانی سینماها از دو فیلم جدید
- پولاد کیمیایی برای «گالیله» میخواند
- فرصت ۳ فیلم کوتاه ایرانی برای اسکار ۲۰۲۵
- رکوردداران روز اول اکران
- «اتاق فرار» پرمخاطبترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
- معرفی برگزیدگان جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۴ ایتالیا/ «من کاپیتان» بهترین فیلم شد
- روسای جدید آکادمی سزار معرفی شدند
- فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
- «طاووس خانم و ازدواجهایش» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه میرود
- حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاهتر نکنیم
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
جای تاسف دارد که یک کارگردان سینما فردی را که هنوز جرمش ثابت نشده میگوید باید کشت و او را احمق خطاب میکند. ایشان هیچ اشرافی به حیطه پزشکی ندارد. آیا ایشان پرونده پزشکی را خوانده اند و اینچنین بی پروا حکم به کشتن میدهند، آیا هیچکس در آن سالن نبود که به این همه توهین پاسخ بدهد، حتی اگر آن پزشک اشتباهی مرتکب شده باشد ما حق داریم او را قاتل و احمق بنامیم واقعا سطح سواد سینماداران ما در این حد است
پزشکی که باعث مرگ فردی شود حتی اگر به خاطر نداشتن علم کافی باشد قاتل مینامند شما او را حافظ جان مردم می نامید آقای ساسان!!!!!!!
پزشکان غالبا در حال خنده با پرستاران محترم اند و فرصتی برای بیماران نمی ماند این را همه می دانند نیازی به داشتن سواد پزشکی و خواندن پرونده بیمار نیست. از دور هم واضحاً به چشم میاد.