فیلمبرداری فیلم «داستان زودگذر» به نویسندگی نسیم احمدپور و کارگردانی رومد وایدر به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری فیلم «داستان زودگذر» به نویسندگی نسیم احمدپور و کارگردانی رومد وایدر محصول مشترک سوئیس و لوکزانبورگ به پایان رسید.
نسیم احمدپور نمایشنامهنویس و فیلنامهنویس ایرانی است که در سینما او را با نویسندگی مشترک فیلمهای «ماهی وگربه»، «هجوم» و «جنایت بیدقت» میشناسیم.
داستان فیلم درباره مقطع زمانی کوتاهی است که یک زن ایرانی و یک مرد سوئیسی به ناچار در شهر ژنو هم خانه میشوند.
نقش دختر ایرانی فیلم را پونه حاجمحمدی بازیگر ایرانی مقیم لندن بازی میکند و فلیپ کاسترو، الیزابت جوهانس و آسترد رز از دیگر بازیگران فیلم هستند.
«داستان زودگذر» چهارمین فیلم رومد وایدر درمقام کارگردان است که با نسیم احمدپور در نوشتن فیلنامه همکاری داشت.
احمدپور همچنین فیلنامه بعدی این کارگردان به عنوان «غیبت آوا» را هم در دست نگارش دارد که تا پایان سال میلادی به اتمام خواهد رسید.
«طلوع» ساخته قبلی رومد وایدر بابازی سارا آدلر بازیگر فرانسوی در سال ۲۰۱۵ به نمایش درآمد و «داستان زودگذر» برای نمایش در اواخر سال ۲۰۲۱ آماده می شود.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





