قهرمان جام جهانی ۱۹۸۶، هیچ چیز غافلگیرکننده ای برای مارادونا اسطوره سال های دور آلبی سلسته در چنته نداشت. آنخل دی ماریا و گابریل مرکادو پنالتی گریژمان را تلافی کردند تا آرژانتین ۲-۱ از حریف خود پیش بیفتد، اما در نهایت سردرگمی، تک گل بنجامین پاوارد و دبل کیلیان امباپه، ورق را به سود فرانسه برگرداند. اگرچه سرخیو آگوئرو
به گزارش سینماسینما ،در ثانیه های پایانی یکی از گل های خورده را برای آرژانتینی ها جبران کرد، اما این گل برای فرار یاران مسی از شکست و حذف از مرحله حذفی جام جهانی کافی نبود. در این بین مارادونا که به همراه تیم ملی آرژانتین در سال ۱۹۸۶ جام قهرمانی را فتح کرد و همچنان یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ محسوب می شود، معتقد است تیم محبوبش هیچ چیز غافلگیرکننده ای برای عرضه نداشته است: «آمدن ما به زمین بازی بیشتر شبیه رفتن به سینما بود؛ چرا که در تمام بازی ها شاهد بند به بند، یک مرگ از پیش اعلام شده بودیم و این چیزی است که در این بازی نیز اتفاق افتاد. فرانسه مسی را مهار کرد و در نتیجه او موفق به عبور از آنها نشد؛ در واقع، ما بدون مسی تیم دیگری هستیم. بازی کاملاً مطابق انتظارات پیش رفت؛ یک جام جهانی دیگر برای ما بدون هیچ دستاوردی تمام شد؛ واقعاً ناراحت کننده است که آرژانتین در یک جام جهانی دیگر هم فاقد انسجام بود.
اخبار رسیده حاکی از آن بود که سرمربی این تیم مسئولیت انتخاب ترکیب را برای بازی مقابل نیجریه به عهده بازیکنان واگذار کرده بود. مارادونا با انتقاد از تاکتیک های مورد استفاده سامپائولی چنین صحبت کرد: «آنچه از ترکیب برمی آمد، این بود که پاوون، مسی و دی ماریا باید حمله می کردند، در حالی که آنها بازی ساز هستند.»
ایران
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- بخش رسمی جشنواره کن شروع به کار کرد
- درباره آثار ایرج رامینفر/ تکیه بر پشتوانه نظری، برای رسیدن به نقاط قوت
آخرین ها
- روایتی عاشقانه از زهره ومنوچهر
- فروش «گلادیاتور» به ۲۲۰ میلیون دلار رسید/ «شرور» در هفته اول اکران صدرنشین گیشه جهانی سینما شد
- «جسدهای جاندار» در گالری ثالث؛ آثار مسعود کیمیایی تماشایی میشود
- «سلام آنا» به جشنواره داکا میرود
- جایزه فرانسویها برای «در سرزمین برادر»
- دومین جایزه بینالمللی یک بازیگر در یک هفته؛ فروغ قجابگلی، بهترین بازیگر جشنواره آمریکایی شد
- درخواست هواداران: هنگام تماشای فیلم «شرور» فعلاً همخوانی نکنید
- داستان کوتاه/ بومرنگ
- دعوت دبیر جشنواره جاده سبز از مستند سازان
- گزارشی از فیلمهای پرمخاطب جهانی؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۲۴ همه دنباله هستند!
- فصل سوم «آقای قاضی» ساخته میشود/ تولید سیتکام در دستور کار سیمرغ
- گزارشی از گیشه سینماها؛ ۳ فیلم کودک و نوجوان در میانِ ۵ فیلم صدرنشین گیشه در هفته گذشته
- بیست و سومین جشن حافظ برگزیدگانش را شناخت/ تقدیر از یک عمر فعالیت هنری مرتضی عقیلی
- «انسان سالم»؛ زنِ سالم
- «لیلی و مجنون»؛ داستانی که در هر عصر روایان خویش را میطلبد
- جشنواره فیلم جهانی آسیایی به «در آغوش درخت» جایزه داد
- انتشار اولین تصویر سعید آقاخانی و آناهیتا افشار در «خاتی»
- نمایش مستند «کارون – اهواز» در جشنواره نیجریهای
- مراسم رونمایی از کتاب «بیتا؛ درختها ایستاده میمیرند» / گزارش تصویری
- درباره آثار ایرج رامینفر/ تکیه بر پشتوانه نظری، برای رسیدن به نقاط قوت
- در آستانه سالگرد درگذشت بیتا فرهی؛ «بیتا؛ درختها ایستاده میمیرند» رونمایی شد
- پایان کار مجید زینالعابدین؛ سرپرست بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد
- موتمن: سردر سینماهای کشور شبیه تئاتر بولینگ عبدو شده است/ فارابی را تعطیل کنید
- مستند لهستانی از جشنواره هلندی جایزه گرفت/ ایدفا برندگان خود را شناخت
- بخش رسمی جشنواره کن شروع به کار کرد
- نکوداشت مقام فرهنگی و هنری علی اکبر صادقی؛ هنرمندی که هنر و اندیشه اش رنگ کهنگی نمی گیرد
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
- انتخاب هیات رییسه جدید انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما
- رقابت ۲۸۵ فیلم در ۳ بخش انیمیشن، مستند و بینالمللی اسکار نود و هفتم
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا