مازیار میری که اکنون سریال «هیات مدیره» را برای تلویزیون می سازد معتقد است که سازندگان آثار و مدیران صداوسیما باید فاصله را با مخاطبان کاهش دهند.
به گزارش سینماسینما. مازیار میری کارگردان سریال «هیات مدیره» درباره همکاری با تلویزیونی که این روزها مخاطبان آن ریزش کرده است، گفت: تولید آثار یک کار متقابل بین سازندگان و مدیران سازمان است و هر دو باید این را متوجه باشند که مردم جدیدترین محصولات تصویری را از همین کشورهای همجوار گرفته تا نقاط دیگر می بینند و دست مخاطب برای انتخاب باز است.
وی ادامه داد: شرایط قدیم به گونه ای بود که وقتی شما تلویزیون می دیدید حق انتخاب دیگری نداشتید اما اکنون می توان دست به انتخاب زد و باید شرایطی را از نظر ساخت، به روز بودن و حتی لحن انتخاب کرد که مردم دوباره شما را انتخاب کنند و این کار بسیار سختی است.
میری عنوان کرد: کار ما هم هر روز سخت و سخت تر می شود و باید هم ما سازندگان و هم مدیران متوجه این شرایط باشیم و فکر نکنیم که هر چه بسازیم مردم تماشا می کنند. مردم اکنون حتی با تلفن های همراه خود دست به انتخاب محتوای مورد نظر خود برای تماشا می زنند.
این کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به تولیدکنندگان آثار بیان کرد: ما هم باید سراغ خلاقیت و مسایل روز برویم. بینندگان تلویزیون ایران اتفاقا علاقه دارند کارهای بومی ببینند اما باید کاری با لحن درست ساخته شود، البته با یک یا دو سریال چنین اتفاقی رخ نمی دهد و همه ما باید تلویزیون را به جایگاه خود برگردانیم.
وی در واکنش به اینکه سریال های تلویزیونی کمتر سراغ مسایل روز می روند و بیشتر برنامه های ترکیبی تلویزیون به مسایل چالشی میپردازند، عنوان کرد: من معتقد هستم خط قرمزی وجود ندارد و نوع نگاه ما مهم است که باید بتوان خلاقیتی پیدا کرد تا خط قرمزها را رد کنیم و حرف بزنیم. به هرحال تلویزیون شرایط خودش را دارد و باید بتوان در این شرایط گفتگو کرد.
میری در پایان عنوان کرد: در تلویزیون هم مدیران و هم سازندگان باید سعی کنیم که فاصله را با مردم کمتر کنیم. هرچقدر این فاصله ها کمتر باشد وقتی مردم کنترل به دست می گیرند احتمال بیشتری دارد ما را انتخاب کنند و هرچه فاصله ها بیشتر باشد دیش ماهواره ها به طرف دیگر می چرخد و مخاطبان، سریال ها و برنامه های ترکیبی دیگری می بینند.
سریال «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری برای شبکه پنج ساخته می شود و به تازگی کلید خورده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هفت کار طنز مهران مدیری در فهرست؛ بهترین سریالهای ایرانی در imdb کدامند
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- گنجینه امین تارخ و مازیار میری رونمایی میشود
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- مازیار میری: برای ساخت فیلم مبتذل رقابت وجود دارد!/ فروش این فیلمها بیلان مدیرها میشود
- انتقاد شدید مازیار میری از فیلمهای مبتذل/ آدم خجالت میکشد که حتی فیلمنامه آن را بخواند
- جبلی: به وعدهمان در قبال شبکه نمایش خانگی عمل میکنیم
- اولین سالگرد درگذشت ارشا اقدسی برگزار شد/ مازیار میری: ما هنرمندان بیمعرفتیم
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
- علیرضا افخمی: سانسور در تلویزیون نتیجه قبل را ندارد/ ضرورت تجربه در کنار جوانگرایی
- سینماگران هشدار دادند: بیکاری؛ بحران سینما در سال ۱۴۰۱/ آیا مدیران جدید میخواهند سینما را از ابتدا اختراع کنند؟!
- «خسوف» آئینهی جامعه است؟
- علی نصیریان مقابل دوربین «اقتباس در سینما» رفت
- همایون اسعدیان: جادوی سینما روی پرده از بین نمیرود/ به مرور نقاط ضعف و قوت شبکه نمایش خانگی مشخص میشود
- درهای بسته!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- بیانیه یکصد سینماگر درباره حکم تازه جعفر پناهی
- «سایت اند ساوند» ۵۰ فیلم برتر ۲۰۲۵ را انتخاب کرد؛ فیلم اندرسون در صدر/ «یک تصادف ساده» ششم شد
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- دربارهی نمایش «زنی که فقط سیگار میکشد»؛ ای کاش که جای آرمیدن بودی
- «تاجی» به اسکار رفت/ «آمیگدال» آماده نمایش شد
- نخستین نشست هیئت مدیره انجمن منتقدان برگزار و رئیس انجمن انتخاب شد
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد





