مستند «من کدا هستم» ساخته فرح زارع به ششمین جشنواره «بازتاب معلولیت در هنر» در یونان راه یافت.
به گزارش سینماسینما، «من کدا هستم» ساخته فرح زارع (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) است و در بخش مسابقه ششمین جشنواره بینالمللی فیلم «بازتاب معلولیت در هنر» در شهر تسالونیکی یونان نمایش داده میشود. هدف از برگزاری این جشنواره برجسته کردن هنر افرادی است که دارای ناتوانی جسمی هستند. از میان ۵۰۰ آثار رسیده به این جشنواره ۴۲ فیلم برای نمایش انتخاب شده است.
پخش بین الملل «من کدا هستم» با واحد بینالملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. جشنواره «بازتاب معلولیت در هنر» از ۱۱ تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۳ برگزار میشود.
«کدا» اصطلاحی است که به فرزندان شنوای خانوادههای شنوا گفته میشود. دختری که فیلم روایت اوست، یک «کدا» ست. این دختران و پسران همواره این دغدغه را دارند که صدایشان به گوش جامعه برسد و درک شوند.
فرح زارع پیشتر مستندهای رسن، به من اشاره کن، کویر سبز و ماهیاک (برنده تندیس بهترین کارگردانی مستند کوتاه بخش بینالملل دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت) و… را کارگردانی کرده است.
عوامل مستند «من کدا هستم» عبارتند از نویسنده، پژوهشگر و کارگردان: فرح زارع، تصویربردار: سیدمهدی موسوی، فرح زارع، صدابردار: مینا تقیزاده، اعظم مرادی، صداگذار: حامد حسینزاده، تدوین: مینا تقیزاده، اصلاح رنگ و نور: ایمان صالحی، دستیار تهیه: علی کشاورز، تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- نوزدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت افتتاح شد
- از وعده تحول تا نداشتن نگاه سمپات
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- اعلام مستندهای راهیافته به بخش مسابقه دانشجویی «سینماحقیقت»
- اعلام ۱۱ مستند بلند بخش مسابقه بینالملل «سینماحقیقت ۱۹»
- ۱۶۰۶ قطعه عکس به دبیرخانه مسابقه «از قاب تا روایت» رسید
- انیمیشنهای ایرانی در بخش مسابقه جشنواره یونانی
- سفرهای جشنوارهای «گلهای کاغذی» ادامه دارد
- جایزه جشنواره اسپانیایی به مستتد هادی آفریده رسید
- رونمایی بسته فیلمهای مستند «زن، دوربین، نگاه» در هنر و تجربه/ نمایش ویژه برای «آخرین کوسه نهنگ»
- «بوم ایرانی» اکران آنلاین میشود
- هادی آفریده داور جشنواره فیلم «درخت زردآلو» شد/ نمایش «پیر پسر» در بخش ویژه
- «گلهای کاغذی» در راه ایتالیا
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





