تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 55965

محمدرضا شجریانصالحی امیری در جلسه اخیر هیات دولت نامه ای را به رئیس صدا و سیما داده است که محتوی آن پیرامون پخش ربنای استاد شجریان از رسانه ملی است.

به گزارش سینماسینما، یک منبع آگاه روز پنجشنبه از نامه ای خبر داد که «سیدرضا صالحی امیری» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رئیس سازمان صدا و سیما نوشته و در آن خواستار پخش «ربنای» استاد محمدرضا شجریان در ایام ماه مبارک رمضان شد.

این نامه در حاشیه نشست روز گذشته – چهارشنبه – اعضای کابینه «حسن روحانی» تسلیم «عبدالعلی علی عسکری» رئیس سازمان صدا و سیما شده است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. ستوده
    ۵, خرداد, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

    ربنای قاری نوجوان عزیز سید علیرضا موسوی خیلی از ربنای شجریان قشنگتره . ضمن اینکه معنا و تفسیر ربنا لاتزغ قلوبنا…. تنها از حنجره یک آواز خوان خارج شده لکن با ظاهر و باطن آقای شجریان تطابق نداره و کسیکه با شبکه های ضد انقلاب و با هرزه های بهایی شبکه من و تو و بی بی سی دست در گردن عکس یادگاری می اندازه و در میهمانی های شبانه آنها شرکت میکنه اگر کل قرآن هم مثل ربنایش بخواند پشیزی ارزش نداره .

  2. اسفندیار
    ۱۸, خرداد, ۱۳۹۶ ۶:۵۰ ب٫ظ

    استاد محترم در سال ۷۴ اعلام نمودن که صدا وسیما حق پخش سرودهای مرا ندارد بجز دعای ( ربنا )که استاد آنرا استثنا کرده است حال متاسفانه متاسفانه این سازمان از پخش آن امتناع میکند با اینکه وزیر ارشاد و رئیس جمهور هم امسال نامه ای برای پخش این دعا در ایام ماه مبارک درخواست کردن باز هم متاسفانه سازمان آنرا پخش نکرد.ای کاش مجلس طرحی را به تصویب برساند که ازین به بعد انتخاب رئیس صدا و سیما با رئیس جمهور باشد

نظر شما


آخرین ها