پرویز فلاحی پور بازیگر «شهرزاد» درباره واکنش هایی که پایان حضور علی نصیریان در این مجموعه می شود گفت: «من نمیدانم چرا همه رفتن علی نصیریان را پایان همه چیز میدانند. من برای آقای نصیریان احترام زیادی قائل هستم و همیشه او را یکی از بزرگترین بازیگران ایران میدانم اما مگر بقیه دوستانی که تلاش میکنند بازیگر نیستند؟»
به گزارش سینماسینما، پرویز فلاحیپور بازیگر سریال شهرزاد، در خصوص چالش بازی در نقشی طولانی مدت در سریال شهرزاد گفت: وقتی یک بازیگر نقشی را به مدت طولانی ایفا میکند تا به سرانجام نرسیدن داستان هیچ چیز برایش تکراری و عوض نمیشود و باید با همان قدرت اولیه به کارش ادامه دهد.
او در همین راستا افزود: البته بازی در یک نقش آن هم به مدت طولانی مثل سریال شهرزاد سختیهای خاص خود را دارد ولی وقتی آن شخصیت همچنان در داستان تاثیر داشته و کامل نشده، من بازیگر دوست دارم تا انتهای داستان این نقش را پیش ببرم و بدون شک از ایفای آن خسته نمیشوم.
این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تغییر شخصیت خود در «شهرزاد ۳» تصریح کرد: در فصل سوم شهرزاد شخصیت من تغییر عمدهای نمیکند و در ادامه داستان پیش میرود. البته قصه تغییراتی میکند که در راستای این تغییرات نقشها هم دچار تغییر و دگرگونی میشوند.
او درباره نقدهای زیادی که از «شهرزاد ۲» میشود تاکید کرد: از نظر من منتقدان در نقد و بررسی شهرزاد ۲ کمی عجله کردند و باید بگذارند داستان کمی پیش برود. ما در مورد یک سریال کوتاه و یا فیلم صحبت نمیکنیم. وقتی صحبت درباره سریالی صد قسمتی است نباید به این سرعت در مورد قصه و داستان قضاوت و نقد کرد.
بازیگر سریال «شب دهم» ادامه داد: هنوز هیچکدام از شخصیتها تکلیفشان مشخص نشده و تازه اول داستان شهرزاد دو هستیم پس برخی چطور در مورد این سریال در فصل دوم نقد و نظر قطعی میدهند؟ به نظر من بگذارند داستان تمام شود بعد خود ما پذیرای تمامی نقدها خواهیم بود. این نوع برخوردها از سوی منتقدین باعث تعجب است.
او با اشاره به گروه بازیگران «شهرزاد ۲» اضافه کرد: من نمیدانم چرا همه رفتن علی نصیریان را پایان همه چیز میدانند. من برای آقای نصیریان احترام زیادی قائل هستم و همیشه او را یکی از بزرگترین بازیگران ایران میدانم اما مگر بقیه دوستانی که تلاش میکنند بازیگر نیستند؟
بازیگر سریال دلنوزان در همین راستا تاکید کرد: علی نصیریان هم مثل همه ما یک بازیگر است. درست است که وی یکی از تواناترین بازیگران ایران است اما مگر بقیه توانایی ندارند؟ در قسمت اول این مجموعه داستان با محوریت بزرگ آقا پیش میرفت و قطعاً بار زیادی از داستان را این شخصیت بر دوش میکشید اما در فصل دوم داستان پخش شده و همه بازیگران با هم داستان را پیش می برند. به نظر من کسانی که این نوع نقدها را انجام میدهند یا ندانسته حرف میزنند و یا احساسی نقد میکنند.
فلاحیپور با اشاره به موفقیت فصل دوم «شهرزاد» خاطرنشان کرد: خدا را شکر آنچه من می بینم این است که مردم به شدت سریال را دنبال میکنند و می بینند. مردم محبت بسیاری به شخص من دارند و بابت آن اتفاق مشکل قلبی حتی وقتی مرا می بینند گریه میکنند. این یعنی “شهرزاد۲” همچنان با مخاطب در ارتباط بوده و دل مردم را در دست دارد.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تقدیر ویژه جشنواره شبهای سیاه تالین از نصیریان/ علی نصیریان: مدیون تازهنفسها هستیم
- بزرگداشت و رونمایی از کتاب فرهاد آییش با حضور علی نصیریان برگزار شد
- در دومین هفته اکران؛ تیزر «هفت بهارنارنج» منتشر شد
- نصیریان: سینما را از مهرجویی آموختم/ اولین حضور رئیس جدید سازمان سینمایی در میان هنرمندان
- سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛ پروانه زرین روی شانه برگزیدگان
- علی نصیریان در سالگرد تماشاخانه سنگلج مطرح کرد: تئاتر را نمیتوان دیکته کرد
- «سیصد» از علی نصیریان تقدیر کرد
- فرهنگ رکن زندگی، حیات و هویت یک ملت است/ «ناخداخورشید»؛ معرفی خردمندانهای از سینمای ایران
- حضور «هفت بهار نارنج» در بخش رقابتی جشنواره داکا
- دیدار با علی نصیریان در موزه سینما
- یادداشت علی نصیریان به مناسبت روز ملی سینما/ لذت بزرگ زندگی من بازی در تئاتر و سینماست
- طبیعت خلاق در کار نمایش؛ علی نصیریان تجربههای سینمایی خود را با علاقهمندان به اشتراک میگذارد
- واکنش نصیریان به حذف دروس عمومی از کنکور/ زبان و ادبیات فارسی هویت و بخشی از شناسنامه ماست
- یک پایان اسرارآمیز/ نگاهی به فیلم «لامینور»
- شب بازیگر پس از وقفهای دو ساله برگزار شد/ علی نصیریان: وقتی حال مردم خوب نیست، نباید جشن بگیریم
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف





