تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 47686

شبنم مقدمیسینماسینما، علی پاکزاد – شبنم مقدمی بازیگر فیلم «آباجان» بر این باور است مخاطب بعد از اکران فیلم «آباجان» می توانند به درستی درباره آن قضاوت کنند و تاکید کرد همواره تلاش می کند بهترین بازی خود را ارائه کند.

به گزارش سینماسینما، شبنم مقدمی در جشنواره سی و پنجم با فیلم «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی حاضر شد. او برای بازی در این فیلم کاندیدای کسب سیمرغ نقش مکمل زن شد، اما ثریا قاسمی با بازی در فیلم «ویلایی ها» توانست سیمرغ این بخش را به دست آورد.

مقدمی درباه حضور در این فیلم گفت: «فیلمنامه «آباجان» را خواندم و برایم جذاب بود، زیرا اغلب فیلم های اجتماعی بسیار مورد علاقه من هستند، همچنین در جریان قبول همکاری در «آباجان» فیلم «کوچه بی نام» هاتف علیمردانی نیز بی تاثیر نبود.»

او در مورد همبازی شدن با فاطمه معتمدآریا در این فیلم گفت: «با خانم معتمد آریا نیز در تئاتر هم گروهی هستیم و چندین نمایش را در کنار ایشان روی صحنه رفته ام. تجربه همکاری در سریال«زیر تیغ » و«آشپز باشی» را هم در کنار فاطمه معمتدآریا داشتم. همکاری دوباره با ایشان، برایم مهم بود، چراکه او، همواره یکی از بهترین ها بوده است. در «آباجان» هم ایشان مانند همیشه، درخشان ظاهر شدند. فیلم هم به زودی اکران خواهد شد و تماشاگران خواهند دید و قضاوت خواهند کرد.»

او ادامه داد: «در تئاتر یک قانونی وجود دارد و آن هم این است که اگر نقشی را پذیرفتید به نحو احسن آن را اجرا کنید. این یک اصل است و در ذات بازیگران تئاتر نهادینه شده است. بنابراین همیشه سعی کرده ام بدون در نظر گرفتنِ اینکه کاندیدا خواهم شد یا نه کارم را درست انجام دهم. در «آباجان»  هم طبعاً چنین بود البته کاندیدا شدن و جایزه گرفتن از جشنواره اهمیت زیادی دارد. بدون تعارف باید بگویم خیلی هم مهم است، اما هیچ وقت روی جایزه گرفتن و کاندیدا شدن برنامه ریزی نمی کنم. در واقع سعی دارم کارم را درست انجام دهم. اگر تلاشِ من، دیده و داوری شود که عالی  است در غیر این صورت هم سعی می کنم انگیزه ام را برای تلاش بیشتر حفظ کنم.»

مقدمی درباره سایر کاندیدا نقش مکمل زن در جشنواره سی و پنجم گفت:«متاسفانه فیلم «ویلایی ها » را ندیدم.اما به هر حال خانم ثریا قاسمی یکی از بازیگران خوب سینما هستند و به طور قطع در این فیلم هم درخشیده اند.»

بازیگر فیلم «آباجان» درباره داوری های جشنواره سی و پنجم گفت: «دامن زدن به حاشیه ها به نفع هیچ کسی نیست. وقتی قاعده حضور در جشنواره را می پذیریم باید تابع قوانینی باشیم که وجود دارد.»

شبنم مقدمی درباره بازی در نقش های متفاوت و به خصوص کارهای طنز گفت: «سال قبل در فیلم « زاپاس » که در دسته بندیِ فیلم های کمدی قرار می گرفت حضور داشتم. ژانر کمدی را خیلی دوست دارم. اما نه هر نوع از کمدی. سعی می کنم که در اثری حضور پیدا کنم که قابل تامل باشد. اکنون در حال بازی در فیلم «آکسیدان» هستم که  کارگردانی آن را آقای حامد محمدی به عهده دارند. بازیگران دیگری مانند امیر جعفری، شقایق دهقان، جواد عزتی و لیندا کیانی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.»

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها