تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۴:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 50863

فرهاد اصلانیسینماسینما ، علی پاکزاد – فرهاد اصلانی بازیگر فیلم «یک روز به خصوص» معتقد است که سینما به دلیل نزدیک شدن به مسائل سیاسی جذابیتش را از دست داده است.

به گزارش سینماسینما ، فیلم «یک روز به خصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان این روزها بر پرده سینماهاست و فرهاد اصلانی در این فیلم نقش آفرینی کرده است.

فرهاد اصلانی بازیگر فیلم «یک روز به خصوص » درباره حضور در این فیلم گفت:«در ابتدا باید بگویم که کار کردن با همایون اسعدیان لذت بخش بود زیرا او سینما را به خوبی می شناسد. اکنون که از اکران فیلم می گذرد می‌توانم به جرات بگویم که از این انتخاب راضی هستم. موضوعی که اسعدیان برای این فیلم انتخاب کرد در نوع خود قابل توجه بود. زیرا تا به امروز کمتر در سینمای ایران به چنین موضوعی پرداخته شده است.»

او ادامه داد: «از اکران نوروزی فیلم راضی هستم. درست است که مخاطبان انبوهی نداشته اما کسانی که فیلم را دیده ان آن را پسندیدند و ارتباط خوبی با مخاطبان و فیلم برقرار شده است. اما نسبت به پارسال حمایت از فیلم ها کمتر شده است. البته دلیل این عدم توجه هم کاملا روشن است. سینما ما امروز تا حد زیادی تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار گرفته است بزرگترین آفت برای سینما سیاسی شدن آن است که اکنون شاهد آن هستیم.»

اصلانی درباره هم زمانی اکران فیلمهای طنز با فیلم «یک روز به خصوص» گفت: «مخاطبان امروز سینمای ایران اکنون به فیلمهای طنز اقبال خوبی نشان می دهند. نمی توانیم تاثیر فیلمهای طنز در گیشه نادیده بگیریم. مردم به سینما به عنوان یک سرگرمی نگاه می کنند. اما در هر صورت «یک روز به خصوص» کاری که باید انجام می داد را به خوبی به سرانجام رساند.»

اصلانی درباره فعالیت هایش در سال نود و شش گفت: «با چند تن از دوستان در حال مذاکره هستم و قرار است که در یک‌پروژه نقشی جدی داشته باشم. اما تا زمانی که قطعی نشود آن را اعلام نخواهم کرد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها