تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79698

سینماسینما، علی پاکزاد – فرهاد اصلانی بازیگر مطرح سینما گفت: «سئوال من این است که ارازل اوباش از کجا آمده‌اند. این‌ها که تحت آموزش‌های خاصی قرار نگرفته‌اند. آنها هم در همین جامعه زندگی می‌کنند و فقط مورد بی‌مهری بی‌توجهی قرار گرفته‌اند. هومن سیدی براساس تحقیقات دقیقی فیلم خود را درباره این گروه ساخت.»

به گزارش سینماسینما، فرهاد اصلانی یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است. او با فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی در جشنواره حاضر شد. نوید محمد زاده و فرهاد اصلانی نقش های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند.

فرهاد اصلانی بازیگر فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» درباره بازی در این فیلم گفت: «این فیلم درباره طبقه اجتماعی خاصی صحبت می‌کند که اکنون به خوبی خودش را به رخ می‌کشد. اتفاقات اخیری که در کشور رخ داد موضوعات زیادی را روشن کرد. بی‌عدالتی اجتماعی عجیب غریبی اکنون در جامعه دیده می‌شود. فیلم ما درباره قشری صحبت می‌کند که هم فقیر است و هم مورد بی‌مهری قرار گرفته. امیدوارم صاحبان قدرت درباره طبقات اجتماعی خاص فکری کنند.»

او ادامه داد: «سئوالی که برای من مطرح می‌شود این است که ارازل اوباش از کجا آمده‌اند. این‌ها که تحت آموزش‌های خاصی قرار نگرفته‌اند. آنها هم در همین جامعه زندگی می‌کنند و فقط مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته‌اند. هومن سیدی خیلی خوب تحقیق کرده بود و به خوبی می‌دانست قرار است چه فیلمی بسازد. سعی کردم که خودم را با او هماهنگ کنم. البته بازی متفاوتی بود و برای خودم هم تا حدودی نسبت به نقش‌های گذشته متفاوت‌تر بود. البته دشواری کار روی دوش نوید محمدزاده بود. سعی داشتم که مانند یک موزیسین رفتار کنم و روی نت قدم بردارم.»

اصلانی درباره این اثر گفت: «بسیار اثر منسجمی بود. برنامه‌ریزی های مطلوبی انجام شده بود. «مغزهای کوچک زنگ زده» یک اخطار برای جامعه است و قصد دارد به همه ما بگوید حواستان به افرادی که در اطرافتان زندگی می‌کنند باشد. همان گل‌فروش یا سی دی فروش که نزدیک ماشین شما می‌آید اگر به آنها بی‌اعتنا باشید شاید فردا جای دیگری به آنها جواب دهید.»

بازیگر فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» درباره فیلم گفت: «به عقیده من به خوبی نشان دادیم که مسئولان به دنبال مخفی کردن معضلات جامعه در زیر فرش هستند. در حالی که افراد فرودست و خشمگین در جای دیگری زیست می کنند و رشد خواهند کرد. برای رسیدن به این نقش کار خاصی را انجام ندادم زیرا خودم بچه کف خیابان هستم و همه چیز را می‌بینم و درک می‌کنم. سناریو به تنهایی کار خود را انجام داد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها